Recensie Nana, Saitarn Massage, Rotterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pacho

Vaste klant
Forumpionier
109
21/07/21
41
10
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.saitarnmassage.com/post/nana-28-jaar-ladyboy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik houd van massages en ben ook fan van transvrouwen en ladyboys. Die combinatie is in Nederland helaas een beetje schaars, dus was blij toen ik er weer één zag. Er waren geen reviews, dus ik moest het maar zelf uitvinden. Helaas was het geen positieve ervaring. Ze is niet supervrouwelijk, maar vond haar ook niet lelijk. De massage op zichzelf was in het begin okay. Ik vond het niet heel sensueel, maar meer Thais. Het body-to-body-gedeelte was ook niet top. Ze had een handdoek om haar bovenlichaam en hield haar slipje aan. Na wat discussie heeft de handdoek afgedaan en haar slipje uit (voor 20 euro extra, maar ze wilde zelfs 50). Het body-to-body stuk vond ik matig. Ik mocht wel aan haar zitten en ook aan haar penis (niet heel groot, denk 12 cm) en we zijn samen klaargekomen. Daarna vroeg ze of ik wilde douchen, maar er was nog een halfuur over. Heb dat aangegeven en ze gaf toen nog wat rugmassage. Daarna douchen en weg. Ben denk ik 50 minuten binnen geweest. Helaas. Er was nog een kleine, knappe dame Lisa, maar helaas is die review ook niet goed. Ga deze tent vermijden voortaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan