- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Overig
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/3151959-nana
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Ik kan het niet laten!
Ik zag zaterdag deze advertentie:
en ik val nou eenmaal op aziatische dames.
Ze hoeven niet jong te zijn, maar ik twijfelde toch wel even toen ik 51 jaar zag.
Ze hoeven niet 100% op de foto's te lijken, maar een vergelijkbaar postuur is toch wel noodzakelijk.
Deze dame kwam niet in de buurt van zowel de leeftijd (dat was dus positief, want ze was veel jonger dan 51 jaar) als het postuur (en dat was negatief, want ze was gewoonweg mollig).
Ze was wel aardig, maar sprak nauwelijk Engels.
Ik heb 100 euro neergelegd en liet het over me heen komen.
Ze begon met een rug- en beenmassage. Die was niet verkeerd.
Toen mocht ik omdraaien en wilde ze me gaan pijpen. Dat is natuurlijk veel lekkerder zonder condoom, maar ik kon me beheersen en heb er eentje om laten doen. Het is sowieso al een risico, maar bij die Chineze dames lijkt me het risico nog veel groter.
Na een tijdje wilde ze overgaan tot neuken. Ik overwoog nog even doggy, want dan zou ik die dikke pens niet zien. Uiteindelijk kon ik me zonder moeite beheersen en heb jaar verteld "no fuck, just suck".
Zonder commentaar heeft ze dat gedaan. Ik heb mijn kwakje geloosd en ben vertrokken.
Alles bij elkaar 2 sterren voor de moeite.
Toch jammer dat het bij die Chinezen meestal mis gaat bij de foto's.
Ik zie trouwens dat ze nu aangekomen is in Eindhoven.
Hou je van mollige aziaten dan is ze een overweging waard
Ik zag zaterdag deze advertentie:
en ik val nou eenmaal op aziatische dames.
Ze hoeven niet jong te zijn, maar ik twijfelde toch wel even toen ik 51 jaar zag.
Ze hoeven niet 100% op de foto's te lijken, maar een vergelijkbaar postuur is toch wel noodzakelijk.
Deze dame kwam niet in de buurt van zowel de leeftijd (dat was dus positief, want ze was veel jonger dan 51 jaar) als het postuur (en dat was negatief, want ze was gewoonweg mollig).
Ze was wel aardig, maar sprak nauwelijk Engels.
Ik heb 100 euro neergelegd en liet het over me heen komen.
Ze begon met een rug- en beenmassage. Die was niet verkeerd.
Toen mocht ik omdraaien en wilde ze me gaan pijpen. Dat is natuurlijk veel lekkerder zonder condoom, maar ik kon me beheersen en heb er eentje om laten doen. Het is sowieso al een risico, maar bij die Chineze dames lijkt me het risico nog veel groter.
Na een tijdje wilde ze overgaan tot neuken. Ik overwoog nog even doggy, want dan zou ik die dikke pens niet zien. Uiteindelijk kon ik me zonder moeite beheersen en heb jaar verteld "no fuck, just suck".
Zonder commentaar heeft ze dat gedaan. Ik heb mijn kwakje geloosd en ben vertrokken.
Alles bij elkaar 2 sterren voor de moeite.
Toch jammer dat het bij die Chinezen meestal mis gaat bij de foto's.
Ik zie trouwens dat ze nu aangekomen is in Eindhoven.
Hou je van mollige aziaten dan is ze een overweging waard