Zoe is dus ook weg?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn van Zoë geen spoor?Ze gaan in Eke verhuizen naar een nieuw pand. Tip komt dan terug.
Ik ben ook wel fan. Zeer leuke dame!Hopelijk neemt Zoë een doorstart! Crème van een meisje! Ik ben een voetenman.... en wat geeft ze ontzettend goeie footjobs!! En al de rest is inderdaad ook geen probleem! Prachtig lichaam!
Is ze terug ?Ik ben ook wel fan. Zeer leuke dame!
Yep, lekker gelikt en zij pzc. 69je dus. Kwam veel te snel klaar (ik toch) zij was ook echt nat hoor….. Next time, we fuck, zei ze me bij het terug klaarmaken… En neen, ik kan ze nog nergens terugvinden .Iemand al meer gehad dan massage met Zoë ?
Hoe valt dat mee ? Wat doet zij voor welke prijs ?
Als jij het echt kan weten, en ik geloof je ook, heb je dan ook enig idee wanneer Zoë terug opstart en waar? Thx!Absoluut wel... en neem van mij aan dat ik het écht kan weten. Tip is uiteraard ook zelfstandige, maar dat zijn de meesten in zo'n salons... heeft met onze wetgeving te maken.
En van Zoë geen spoor?
neen, totaal nietZou dit haar kunnen zijn?
Ilin = Zoëy ??
dit is inderdaad heel jammer..... niet meer te vinden (althans ik nog niet gevonden)Zoë van de aardbol verdwenen? Jammer, was een heel lieve madam.
ik vrees dat dit definitief gedaan is. Jammer maar helaas.Is Nampet nog open? Kan nergens nog een advertentie van hun vinden, ook op google maps niets meer onder die naam te vinden...
No way! BS-advertentie voor wie nu eens echt gepluimd wil worden...Tip is terug in Boom. Waar is Zoë?
Is ze dit:
Aziatische Zoë | High-class Companion
Hello, welcome to my secret universe of pleasure and luxury. You can call me Zoe, I'm a bright and upscale Dutch companion withwww.redlights.be
neen, zeker niet. En al zeker niet met die prijzen......Tip is terug in Boom. Waar is Zoë?
Is ze dit:
Aziatische Zoë | High-class Companion
Hello, welcome to my secret universe of pleasure and luxury. You can call me Zoe, I'm a bright and upscale Dutch companion withwww.redlights.be
Voor andere masseuses wordt verwezen naar de website ... maar die is er niet ??Volgens mij is TIP terug
stuurde haar een SMS met de vraag of zij het was in Eke en of Zoë ook terug was en kreeg onmiddellijk antwoord, alleen zij en ze niet weet of Zoë komt. Ook geen eigen site meer, enkel via deze RL link.Tip geeft thaise massage
Hallo, Ik ben Tip Mijn foto's zijn recent en echt ! Laat U meevoeren in oosterse sferen en ontstress door een heerlijke body-to-bodywww.redlights.be
De foto's zijn duidelijk de TIP van de "vroegere" Namphet in Eke.
Voor de liefhebbers, Tip is dus terug...... en ik wacht vol spanning op Zoë
Inderdaad, is een quasi copy/paste van de vorige advertentie. Toen stond Eke ipv Nazareth en was Zoë er ook..... Ze sms'te me dat er geen site meer was, enkel dat RL profiel.Voor andere masseuses wordt verwezen naar de website ... maar die is er niet ??
Wordt ook 4-handen massage voorgesteld ... met wie dan ?