Namibië

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BigBenny

Moderator
Forumleiding
Forumpionier

Namibië heeft de visa-vrije toegang/visa-on-arrival voor US burgers opgeheven omdat de USA geen visa-vrije/visa-on-arrival toegang aan Namibische staatsburgers wenste te geven. De President van Namibië maakte het duidelijk dat vanaf nu het principe van wederkerigheid zal gelden en 500 illegale Amerikanen zijn al opgepakt en zullen worden gedeporteerd. Er zijn hints dat ook Europese landen hiervan het mikpunt kunnen worden. Andere Afrikaanse landen kijken met belangstelling naar de ontwikkelingen hier en in een wereld waar landen meer en meer op zichzelf terugplooien en een globale visie verwerpen, is dit slecht nieuws voor de liefhebbers van "black pussy".

Per 1 april heeft een nederlander ook een visum nodig voor Namibië, ook voor een verblijf van minder dan 60-90 dagen. Je kunt deze echter ter plaatse krijgen in Namibië op het vliegveld en je hoeft dus niet naar een ambassade ergens in Zuid-Holland of Brussel

En wie hebben de Afrikanen daar het hardste mee zichzelf alleen snappen ze dat blijkbaar niet.
Ik zal er dit jaar waarschijnlijk wel weer in het continent zijn maar dit soort onzin kost je toeristen en die hebben ze broodnodig.
Zelfde geldt voor Kenia waar ik zal zijn is nu al niet meer te boeken bij TUI.
En redelijke tot betere hotels aan de kust kosten veel te veel, zeker als je dit gaat vergelijken met de hotelprijzen in Azië.
Sterker nog een leuk hotel in Tokyo kost nog een stuk minder als wat ik nu zie in Kenia, of misschien hebben ze de toeristen dollars/euro's niet meer nodig en heb ik iets gemist...

Terug
Bovenaan Onderaan