Recensie Nami, Darah Thai, Roeselare

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AsianLover79

Wandelaar
34
21/10/24
20
5
Langs geweest bij Darah Thai in Roeselare en gekozen voor Nami. Ze is jong, en heel vriendelijk. Persoonlijk vind ik haar niet de allermooiste, ze heeft weliswaar een plat buikje, natuurlijke tietjes, maar ze heeft een beetje een platte poep en bredere schouders. Afijn, ze is zeker niet lelijk, verre van, maar ik heb al mooiere Aziaatjes mogen proeven (ik geef toe: ik heb er weliswaar al veel geproefd ;-) )

De service was ok, de massage was goed en ook het erotische gedeelte was goed. Ze masseert ruimschoots je ballen, en haar penismassage was zeer efficiënt. Ik vroeg een blowjob, en ook dat (uiteraard voor een meerprijs) deed ze voortreffelijk. Even dacht ik dat ze me ging laten komen in haar mondje, maar net op tijd trok ze mijn leuter uit haar bekje, en kwam ik tussen haar handjes klaar.

Zeker niet slecht!

Ik ben er onlangs ook geweest. Twijfelde of ik bij Ewa of Nami was geweest maar als ik je beschrijving lees waarschijnlijk toch Nami...
Het duurde bijna 10 minuten voor ze terugkwam met colaatje en teiltje water...'massage begins now I guess' zei ik terwijl ik wees op de digitale klok van mijn smartphone...toen ze aanstalten maakte met teiltje water zei ik - wat ook waar was -dat ik net gedoucht had....en dat ze rug en schouders mocht overslaan...na minutenlang inspiratieloos gewrijf over mijn linkerbeen maande ik ze vriendelijk aan zich wat richting erogene zone te begeven....de body to body bracht me uiteindelijk in de juiste stemming en de finish maakte het goed...maar vooraf was het constant balanceren om de stemming niet te verpesten...me volledig overgeven - wat eigenlijk de bedoeling zou moeten zijn - ging op een teleurstelling uitdraaien...

Laatst bewerkt:
De meeste dames zijn daar vooral zeer bedreven in de truken van de "Thaise foor", een soort langzaamaan-actie om vooral zo weinig mogelijk te moeten doen. Centjes wegbrengen, drankje halen, teiltje water halen en het eerste kwartier is al gepasseerd. Vervolgens mag je op je buik gaan liggen waarna ze langdurig over je rug en je benen wrijven... dat heet dan "massage" ;);)

Je mag je dan omdraaien en mits bijbetalen van 50€ "extra" gebeurt er dan gedurende enkele minuten iets dat voor pzc moet doorgaan, waarna ze je zal proberen snel klaar te rukken zodat je om minder dan een uur terug buiten te staan.

Soms lig je meer dan een kwartier in je blootje moederziel alleen naar het plafond te staren. Tegen dat de dame het heilige colaatje brengt heb je je al 100 keer afgevraagd wat je daar eigenlijk ligt te doen. Al meegemaakt dat de dame dan zelf nog eerst wilde douchen, I do quick quick baby for you…

Terug
Bovenaan Onderaan