- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/9532070-nahomi
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Onlangs deze dame bezocht in Nijmegen. Ontvangt in een app complex in de wijk Grootstal. Ik twijfel naderhand of het de dame van de foto;s is. In ieder geval herken ik de tattoo op foto 7.
De date zelf was prima. De dame heeft een lekker lijf en vooral echt heerlijke grote tieten waar je alles mee mag doen. Ze werd oprecht geil en nat en ik mocht lekker met haar kutje spelen. Toen heeft ze me lekker gepijpt terwijl ik haar vingerde. Omdat ik zo beregeil was gekozen voor doggy en daar liet ze zich gewillig nemen. Het duurde dit keer niet lang, maar al met al geef ik het een ruime voldoende. Dame was lief, geil en gewillig.
De date zelf was prima. De dame heeft een lekker lijf en vooral echt heerlijke grote tieten waar je alles mee mag doen. Ze werd oprecht geil en nat en ik mocht lekker met haar kutje spelen. Toen heeft ze me lekker gepijpt terwijl ik haar vingerde. Omdat ik zo beregeil was gekozen voor doggy en daar liet ze zich gewillig nemen. Het duurde dit keer niet lang, maar al met al geef ik het een ruime voldoende. Dame was lief, geil en gewillig.