Recensie Nadine, Privéhuis Almere, Almere 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nadine draait een soort programma af en zet de wekker. Beetje glibberen over je heen, dan gaat de wekker en ff snel alles afmaken. Ze werd geïrriteerd dat ze squirtend klaarkwam omdat ze het bed moest verschonen. Zakelijke dame die het voor het geld doet. Voor mij geen herhaling.
 
Raak ik een gevoelige snaar meneer walk. Mag ik van u niet kritisch zijn hoe ik mijn date heb ervaren. En als ik haar niet bezocht zou hebben zoals u aanneemt zou ik dan een review plaatsen?
 
Nee hoor kan mij het schelen, alleen ik geef aan dat dames altijd v geld werken en vraag waar je haar bezocht hebt dan kan topictitel adres aangepast worden want ze werkt al ff niet meer in Almere.
 
Nee hoor kan mij het schelen, alleen ik geef aan dat dames altijd v geld werken en vraag waar je haar bezocht hebt dan kan topictitel adres aangepast worden want ze werkt al ff niet meer in Almere.
Ja duhh natuurlijk doen ze voor het geld. Alleen veel dames genieten er zelf ook van deze niet dus. Ze staat de komende weken op de agenda in Almers dusz
 
Nadine draait een soort programma af en zet de wekker. Beetje glibberen over je heen, dan gaat de wekker en ff snel alles afmaken. Ze werd geïrriteerd dat ze squirtend klaarkwam omdat ze het bed moest verschonen. Zakelijke dame die het voor het geld doet. Voor mij geen herhaling.

Heb je wel betaald voor de squirt optie 🤣🤣🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan