- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Squirting
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.privehuisalmere.nl/nadine/
- Totale kosten (in euro)
- 160
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Na een hele tijd geen bezoekjes meer gebracht te hebben aan een DVP, toch wel heel zenuwachtig, uiteindelijk contact gezocht met Nadine. Ze stelde mij al via de app zo gerust dat ik een afspraak heb gemaakt en haar inmiddels alweer 2 weken geleden had bezocht. Achteraf gezien kon ze helaas maar een uurtje had graag langer met haar doorgebracht.
Keurig ontvangen door de gastvrouw welke mij direct doorverwees naar Nadine, wat een verschijning om te zien. Eerst een heerlijke body to body massage gehad waarna ze me jongeheer heerlijk pijpte, daarna was het mijn beurt om haar te verwennen, haar poesjes was heerlijk om te likken. Uiteindelijk nog een paar standjes geneukt en toen was mijn uurtje helaas al weer voorbij. Binnenkort moet ik haar echt nog eens bezoeken wat een top ervaring was dit.
Keurig ontvangen door de gastvrouw welke mij direct doorverwees naar Nadine, wat een verschijning om te zien. Eerst een heerlijke body to body massage gehad waarna ze me jongeheer heerlijk pijpte, daarna was het mijn beurt om haar te verwennen, haar poesjes was heerlijk om te likken. Uiteindelijk nog een paar standjes geneukt en toen was mijn uurtje helaas al weer voorbij. Binnenkort moet ik haar echt nog eens bezoeken wat een top ervaring was dit.