Recensie Nadine, Privé 68, Heerlen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Toolmann

Wandelaar
90
05/02/23
87
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Vingeren
  9. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Totale kosten (in euro)
260
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laatst was ik weer in de Buurt. En wipte weer binnen. Er waren 4 dames aanwezig waarvan 2 bezet. Alleen Nadine en Mona waren nog vrij. Maar de keuze was al snel gemaakt. En ik koos voor Nadine. Ik heb haar al meerdere keren gehad. Ze is een aanrader en meubelstuk bij Privé 68. Ze is daar ook al weer bijna. Als ik me niet vergis 15 jaar aanwezig. Vroeger stonden op hookers goede recensies over haar. En uit ervaring met haar. Weet ik dat ze dol op mannenpap is in haar gulzige pijpmondje

Zo dus voor Nadine gekozen. Na de financiële afhandeling naar boven gegaan. Mijn broekriem maakte ik al los op de trap. En ondertussen trok ik ook al mijn veters los. Op de kamer beland. Drukte Nadine mij tegen de deur aan. En begon me te tongzoenen. En haar hand gleed in mijn broek. Waarna ze mijn edele delen begon te masseren. Ondertussen maakte ik haar bh los. En langzaam klede we ons beide langzaam uit. En zijn we onder de douche beland. Ze zei tegen mij. Jij maakt mijn dag weer goed zei ze. Ik heb vandaag alleen maar kleine schwänzen gehadt . Maar deine große Schwanz macht alles wieder gut heute .

Na het was ritueel onder de douche kon ze niet meer wachten. Ze had zich nog maar amper afgedroogd. Terwijl ik mezelf nog aan het afdrogen was. Knielden ze op haar knieën. En begon mij aan mijn grote neukpaal te kluiven. Heerlijk diep en nat.

Daarna zijn we op het bed beland. Waar haar pijpkunsten verder gingen. ff later vroeg ze of ik haar muschie wilde likken. Daar zei ik geen nee tegen. Ze draaide zich om in standje 69. Waarna we elkaar heerlijk verwenden. Ze genoot er duidelijk van. Tussendoor likte ik ook een paar x aan haar sterretje. En ze werd daardoor wilder en wilder van. ff later deed ze onder het pijpen een regenjas er over heen. En zei : Und jetzt wollte ich deiner große dicke fickschwanz in meine Müschie füllen. En ze kwam op mij zitten. En begon me heerlijk te berijden . En daarna heb ik Nadine in verschillende gevechtpositie's genomen. Waarna ik heerlijk met mijn mannenpap in haar gulzige pijpmondje ben klaargekomen.

Het uur was al weer bijna om. Maar ik was nog wel zo geil. Dat ik mijn telefoon pakte. En opbelde of ik nog een uur erbij kon pakken . Dat was geen probleem zei de gastvrouw.

Dus hebben we nog heerlijk een geil uurtje door gestoeid. Waarna ze bijna op het einde van het we uur. Waarna ze mij weer heerlijk klaar pijpte in haar gulzige pijpmondje . Tot de laatste druppel uit mijn knuppel .

Het waren weer 2 heerlijke geile uurtjes met Nadine . Voor 1000% herhalings vatbaar . Ook al is ze de jongste niet meer. Maar ze ziet er nog steeds lekker geil uit. In mijn ogen .

Ps de link volgt later. Ze staat niet altijd online op kinky. Alleen als ze aanwezig is

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan