GratisMelk
Wandelaar
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Soft SM
- Gesproken taal
- Nederlands
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://nadineamata.com
- Totale kosten (in euro)
- 400
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Nadat ik de naam hier een tijdje terug in het worsteltopic tegen kwam was ik benieuwd geraakt. Vond het vroeger altijd leuk om ultimatewrestling/evolvedfights te kijken dus dit had al snel mijn aandacht.
Uiteindelijk toch gekozen voor een bdsm/domination sessie ipv enkel worstelen, want no way dat ik dat lang zou volhouden, of uberhaupt zou volhouden..
Even kort geworsteld, maar ze had me steeds snel goed klem, kwam er ook niet meer uit. Kansloos verhaal, maar erg vermakelijk. Wie wil worstelen kan zeker volledig bij haar terecht.
Daarna kwam het bdsm gedeelte waarin vanalles aan bod kwam: vastbinden/toys/whip/teasen/cbt en dan vergeet ik vast nog wat dingen.
Mooie lange dame ook, die gewoon Nederlands spreekt.
Wel echt (zeer) prijzig, maar wou het toch een keer ervaren. Hele fijne ervaring, als het niet zo duur was, was ik er binnenkort weer te vinden
Nu blijft het helaas waarschijnlijk bij eenmalig. Maar in ieder geval zeker aan te raden als je het geld hebt.
Uiteindelijk toch gekozen voor een bdsm/domination sessie ipv enkel worstelen, want no way dat ik dat lang zou volhouden, of uberhaupt zou volhouden..
Even kort geworsteld, maar ze had me steeds snel goed klem, kwam er ook niet meer uit. Kansloos verhaal, maar erg vermakelijk. Wie wil worstelen kan zeker volledig bij haar terecht.
Daarna kwam het bdsm gedeelte waarin vanalles aan bod kwam: vastbinden/toys/whip/teasen/cbt en dan vergeet ik vast nog wat dingen.
Mooie lange dame ook, die gewoon Nederlands spreekt.
Wel echt (zeer) prijzig, maar wou het toch een keer ervaren. Hele fijne ervaring, als het niet zo duur was, was ik er binnenkort weer te vinden