Rickdekoning
Meubelstuk
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/6211258-nadia
- Totale kosten (in euro)
- 160
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
De foto die ze op haar advertentie komt niet overeen. De foto die ze op WhatsApp stuurt ook niet. Ook Al ziet ze er best leuk uit had ik het daarom daarbij.moeten laten Soms ben ik hardleers....
Pijpen was kort.en toen Ik vroeg om Langer zeurde ze over kaakpijn....ze deed wel langer maar niet van harte ...ze pijpt wel lekker ...maar krijgt weinig sterren vanwege de duur.
Tongzoenen mager en volgens mij rookt ze.
Daarna wel een lekkere massage en nagekletst (ze was te lui voor een langere massage). Ze is wel lief maar werkschuw....en dat vind ik Dan weer niet zo lief.
Lichaam is chubby maar wel lekker chubby
Als je wilt proberen raad ik aan voor 30 min te gaan niet een uur.
Ja....pfff geen geldverspilling....maar ook niet 160 per uur waard....120 Zou reeler zijn voor dit niveau
Pijpen was kort.en toen Ik vroeg om Langer zeurde ze over kaakpijn....ze deed wel langer maar niet van harte ...ze pijpt wel lekker ...maar krijgt weinig sterren vanwege de duur.
Tongzoenen mager en volgens mij rookt ze.
Daarna wel een lekkere massage en nagekletst (ze was te lui voor een langere massage). Ze is wel lief maar werkschuw....en dat vind ik Dan weer niet zo lief.
Lichaam is chubby maar wel lekker chubby
Als je wilt proberen raad ik aan voor 30 min te gaan niet een uur.
Ja....pfff geen geldverspilling....maar ook niet 160 per uur waard....120 Zou reeler zijn voor dit niveau