Recensie Nadia, Antwerpen, Schippersstraat 4/1 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.290
11/07/21
12.255
98
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze goedlachse dame ook eens bezocht in de late namiddag.
Rechtstaand naast het bed had ze eerst haar bovenstukje uitgedaan en kon ik haar borsten zoenen en tepels likken en kleine kusjes geven op haar hals, kaak en kin.
Ze heeft ook wel een hoog knuffelgehalte.
Ik deed zelf haar slipje uit en zoende haar heup.
Ze deed dan mijn broek naar omlaag en zag dat mijn lid al op volle sterkte was.
Ik deed dan mijn schoenen uit en na een lange opwarming waarbij we elkaars lichaam wat verkend hadden kon ik op bed plaatsnemen en ze vroeg hoe ik gepijpt wilde worden en ik zei liefst een beetje stevig en zeker niet te slap wat ze zeker deed, ik kon haar heup en poes betasten maar na een tijdje liet ik ze stoppen anders was het condoom al gevuld.
Intiem 2 standjes waarbij ze erg actief meedeed en ik kon haar eens goed omhelzen.
Ze komt erg enthousiast en geil over.
Ze werkt alle dagen vanaf 8 u in de morgen tot pakweg 19u 30.
Ondanks ze zegt dat het in de buurt kalm is was ze vandaag toch maar weinig te zien.
Een aanrader voor wie van vrolijk, jong , blond (of geblondeerd ), slank en geil houdt.
 
Ik heb altijd problemen met de huis nrs te onthouden. En de algemene beschrijving helpt ook niet. Het zou helpen als men iets zegt over tattoeages of wat ze dragen in hun venster. Er zijn er die voor de ene of de andere reden altijd hetzelfde dragen.
 
Deze dame heeft een paar kleine tattoos maar ik had die vanop straat nog niet opgemerkt.
Wat wel opvalt is haar brede smile en lipfillers!
Ze is erg slank en niet klein al is ze door haar hoge hakken nog een stuk groter.
Ik dacht dat ze enkele maanden geleden Lydia noemde en mss veranderde ze haar naam maar ik kan ook mis zijn.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze goedlachse en enthousiaste dame vanmiddag bezocht. Een spraakwaterval die de kunst van het teasen perfect verstaat. Ze verleidt je al rechtstaand en eens je op het bed beland bent gaat de pret verder... Pijpen was goed, maar monotoon, intiem was dan weer iets te hevig. Maar ik denk wel dat ik binnenkort nog eens voor een tweede bezoekje ga...
 
Terug
Bovenaan Onderaan