- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
vandaag (donderdag) deze dame ontmoet in 't Poortje. lang steil donker haar, ~170cm, slank lichaam, zeer mooie stevige borsten.
ik was daar ongeveer 15 minuten, dus niet mijn mooiste uur maar deze dame was erg aardig met enkele van de mooiste borsten, kon haar naam niet verstaan.
ze begroette me vriendelijk en begon met de kleine te spelen, condoom op en diepe pijpbeurt, kwam bovenop en toen doggy.
kwam sneller dan ik wilde, maar haar poesje was redelijk strak of ze heeft wat goede spieren daar beneden.
het was niets bijzonders, geen pcz, geen vingeren, geen kussen, maar toch heel aardig, heel vriendelijke dame.
ik zou teruggaan en kijken of de dingen anders zijn?
weet iemand haar naam?
ik was daar ongeveer 15 minuten, dus niet mijn mooiste uur maar deze dame was erg aardig met enkele van de mooiste borsten, kon haar naam niet verstaan.
ze begroette me vriendelijk en begon met de kleine te spelen, condoom op en diepe pijpbeurt, kwam bovenop en toen doggy.
kwam sneller dan ik wilde, maar haar poesje was redelijk strak of ze heeft wat goede spieren daar beneden.
het was niets bijzonders, geen pcz, geen vingeren, geen kussen, maar toch heel aardig, heel vriendelijke dame.
ik zou teruggaan en kijken of de dingen anders zijn?
weet iemand haar naam?