Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVan de week voor meer gegaan. Ook dat was geweldig. Opbouw met weer een geweldige massage, en halverwege omdraaien en start de 2e helft. Eén en al heerlijkheid, initiatiefrijk en -niet geheel onbelangrijk- opvallend strak down underRecent bij Jenny geweest.
In één woord: top-massage!
Jenny slaat echt niets over en masseert erg goed en stevig.
Na klein half uur gaan de handen en vingers over in haar nagels (zachtjes) en dat is sensationeel.
Vervolgens omdraaien en etc.
Jenny is een knappe en lieve meid, boven verwachtingen.
Haar borsten zijn nep, maar zien en voelen erg natuurlijk aan.
Het volledige pakket werd aangeboden. Omdat het voor mij de eerste keer was met Jenny koos ik voor massage, maar een volgende keer ga ik voor meer.
Pzc doet ze denk ik niet (of heel selectief)Wat vraagt zij extra voor neuken en evt PZC?
Ik hoor iedereen hier over €150, maar jij hebt €220 betaald? Waar ligt dit aan?Van tevoren een afspraak gemaakt met Jenny en op de kamer gekozen voor een all in pakket.
Goede stevige massage van benen en rug. Ging af en toe met haar kutje op mijn hand zitten zodat ik haar een beetje kon strelen.
Op mijn rug liggend een heerlijke BtB waar bij ze geil kreunend mijn tepels begon te likken.
Even 69 en haar op mijn mond getrokken en zwaar hijgend klaar gelikt.
Even bijkomen en vervolgens Cowgirl rubber vol gespoten.
Nog even ontspannende massage gehad en onder de douche van olie ontdaan.
Lekkere kleine vrouw met voor mij lekkere tieten die je vol mag betasten. Zachte huid, lekker kontje en strak warm kutje.
Prima vermaakt
De tijd hij heeft het 90 min gedaanIk hoor iedereen hier over €150, maar jij hebt €220 betaald? Waar ligt dit aan?
Wat kost het met dan.....zeker iets van 50 euroAangezien mijn afspraak met @Noortjexx helaas niet doorging (hopelijk snel!), hier maar even langsgegaan.
Kon kiezen uit 2 wat oudere (voor jullie waarschijnlijk niet ) dames. Zie hierboven 35-40 staan, maar denk dat ze de 40 wel gepasseerd is, niet dat het wat uitmaakt verder.
Aan het begin, in de kamer, direct de vraag: met/zonder intiem.
Zonder gekozen. Massage was gelukkig vrij goed en het einde ook helemaal prima. Leuke persoonlijkheid en vond haar ook mooie ogen hebben.
Niet gevraagd maar zou kunnen, denk 70 en dat ze dan 150 totaal vraagt. Maar not sure.Wat kost het met dan.....zeker iets van 50 euro