Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs the same lady. She just advertising for two different massage. Normal massage with oil and nuru massage.Oh by the way:
There are 2 ladies named Som on the MTT site, which one is "the one" ? And how to make sure I make the correct reservation when I call MTT ? (how to specify the Som I want...)
Hi ik ben op zoek naar een echt goede thaise massage die wordt afgemaakt met een HP. Wie van de dames zouden jullie aanraden qua massagekwaliteiten? Dank!
Nog niet maar denk dat ik de volgende keer naar haar ga vragenGoedenavond wandelaars,
Heeft bemand nog Malee bezocht in de tussentijd? Mag ook in PM
Groetjes Ryo
Weet je hoeveel weken precies?Ik was er zondag voor een uurtje met som was haar laatste dag de komende tijd want ze is terug naar Thailand voor een aantal weken
Wist ze nog niet precies maar 5 weken was zeker maar kon ook langer zijnWeet je hoeveel weken precies?
Is Som alweer weg naar Thailand? Ze was net terug!Nog niet maar denk dat ik de volgende keer naar haar ga vragen
Ik was er zondag voor een uurtje met som was haar laatste dag de komende tijd want ze is terug naar Thailand voor een aantal weken
Maar toen ik weg ging zag ik een lange slanke mooie meid met lang zwart haar met een tattoo tussen haar schouderbladen en ik herkende haar niet dus denk dat dat malee was en het beviel me wat ik zag
had ik ze zei genoeg damesGewoon ff belle van tevoren
Is mij ook overkomen twee keer, terwijl ik gewoon netjes afspraak had gemaakt, 1 keer mocht ik binnen gewacht voor volgende dame en de andere keer ben om weg gegaan. Is wel leuke salon, soms verliezen ze overzicht over agenda.'helemaal vol, andele keel jij kome solly'
eh lach niet 2,34 benzine en 3 euro parkeergeld kwijtIs mij ook overkomen twee keer, terwijl ik gewoon netjes afspraak had gemaakt, 1 keer mocht ik binnen gewacht voor volgende dame en de andere keer ben om weg gegaan. Is wel leuke salon, soms verliezen ze overzicht over agenda.
jeetje dus t komt vaker voorHeb ik daar ook een keer meegemaakt. Baalde flink.
De dames zijn het probleem niet (er is er altijd wel eentje vrij), er zijn echter maar een beperkt aantal kamers die doorgaans heel snel vol geboekt zijn. Ik raad je aan een dag van te voren te bellen, dan weet je zeker dat je een plek heb. Op deze manier gaat het bij mij al jaren goed.had ik ze zei genoeg dames
had ik gedaan en ook de dag zelfDe dames zijn het probleem niet (er is er altijd wel eentje vrij), er zijn echter maar een beperkt aantal kamers die doorgaans heel snel vol geboekt zijn. Ik raad je aan een dag van te voren te bellen, dan weet je zeker dat je een plek heb. Op deze manier gaat het bij mij al jaren goed.
Oh ok, dan is het wel extra waardeloos. Slecht georganiseerd dan door de salon.had ik gedaan en ook de dag zelf
heb ik ook gedaanIk bel meestal een dag van te voren om de afspraak te maken en ook nog als ik onderweg ben om na te vragen of de dame er ook echt is en of de afspraak ook in de agenda staat. Dit nadat het 1x fout is gegaan een aantal jaren geleden.