Vandaag een heerlijke Nuru Massage ondergaan bij Mystique Thai Thai welke werd gegeven door Som.
De ontvangst was hartelijk in een prachtzaak. Ondanks dat dit mijn eerste keer daar was voelde ik me er wel gelijk op mijn gemak ook al was ik best nerveus om dat ik door mijn (inmiddels verlopen huwelijk) met een Thaise ontzettend veel meiden uit de privé sector ken.
Som was een meer dan aangename verschijningen ik had niet het idee haar te kennen, dus ijs was snel gebroken.
Achteraf iets TE snel want doordat je toch over het verleden begint te praten bleken we toch meer gemeen te hebben als dat ik had vermoed en bleken we toch ook nog aardig wat mensen samen te kennen. Het draaide dus uit om een meer erotisch kletsfestijn dan een ontspannen Nuru Massage al moet ik zeggen dat Som geen moment is opgehouden met masseren. Voordat we wisten was het uur voorbij en waren nog niet uitgepraat / gemasseerd. We hadden er beiden nog zin dus nog maar 30 minuten eraan vastgeknoopt. Som wilde het natuurlijk wel graag afmaken en was inmiddels al 30 minuten met de jonge heer in de weer maar omdat we maar bleven verdrinken in elkaars verhalen en toekomstplannen was er geen vuurwerk.
Nu hoor ik een hoop denken, da's 200,00 euro en nog niet eens een HP maar eigenlijk gaf het helemaal niets.
Het was gewoon een uiterst aangename en gezellige ervaring en ik vond het iedere euro waard.
Natuurlijk hebben wel afgesproken dat we het gauw overdoen in een wat meer ontspannen sfeer met niet zoveel praat en die belofte ga ik ook nakomen.
Nu achteraf thuis zittend en nadenkend over Som en wat ze me heeft verteld gaan er ineens heel veel lichtjes branden. Ik weet precies wie het is en heb haar in het privé circuit ook al ontmoet en ik weet ook al via wie. Dan is de wereld toch klein en daar zullen we het de volgende keer toch nog even over hebben. Als ze is wie ik voor 99% denk dat ze is dan zijn we ook nog eens familie geweest *LOL* Wat meer dan 5 jaar uit deze wereld te zijn geweest niet kan doen met je geheugen. Ik ben in ieder geval blij haar (weer) ontmoet te hebben.
Ik kan me heel goed voorstellen dat als je als leek bij haar komt en je je ontspannen overgeeft aan haar, je een hemelse ervaring hebt.
MTT mag trots op haar zijn, niet alleen voor haar diensten maar ook voor de normen en waarden die zij hanteert en respecteert.
Ik ga gauw naar haar terug voordat ze in December naar Thailand vertrokken is.