Geniet ervan! Oei de naam weet ik nietBen benieuwd, heb morgenmiddag een date staan. Ik laat het wel even weten hoe het was....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeniet ervan! Oei de naam weet ik nietBen benieuwd, heb morgenmiddag een date staan. Ik laat het wel even weten hoe het was....
Jammer om te lezen.. misschien is het na de laatste keer bergaf gegaan met haar..Vanmiddag dus bij Mystique geweest en eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik er van moet maken. Het was zeer zeker niet slecht maar om nu te zeggen dat het werelds was is ook weer niet waar. Wellicht waren mijn verwachtingen te hoog n.a.v. de recensies hier of vond ze mij maar een vervelend mannetje..... Ze zoent wel lekker mee, is wel geil en laat veel toe (mocht ze alleen niet te nat maken want dan had ze er geen gevoel meer in). Aan intiem niet meer toegekomen, nadat ze me klaar gepijpt had heb ik me even opgefrist en ben weggegaan, had ook geen behoefte om langer te blijven
Dus eigenlijk heeft ze het graag droog in de poes , dan voelt ze ook ietsVanmiddag dus bij Mystique geweest en eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik er van moet maken. Het was zeer zeker niet slecht maar om nu te zeggen dat het werelds was is ook weer niet waar. Wellicht waren mijn verwachtingen te hoog n.a.v. de recensies hier of vond ze mij maar een vervelend mannetje..... Ze zoent wel lekker mee, is wel geil en laat veel toe (mocht ze alleen niet te nat maken want dan had ze er geen gevoel meer in). Aan intiem niet meer toegekomen, nadat ze me klaar gepijpt had heb ik me even opgefrist en ben weggegaan, had ook geen behoefte om langer te blijven
Blinddoek sessieOok voor corona, maar ik betaalde steeds 150€, en voor de blinddoeksessie €50 extra. Ik ben daar nooit te vroeg buitengegaan, steeds achteraf nog een leuke babbel en ze is niet gierig met de witte wijn ...Steeds super ervaring, op hookers ook niets dan lof gelezen... niet twijfelen
Ik concludeerde dat uit je melding "oproep niet toegelaten" of ook "oproep niet toegelaten". Maar natuurlijk kan ik mis zijn.Waarom zou ze mijn nummer geblokkeerd hebben? Het was vanaf de allereerste oproep naar haar dat ik dit voorhad. Dat nummer kende ze tot dan toe zeker niet. Dus blockage lijkt me heel onwaarschijnlijk.
Sorry het was ook niet "Oproep niet toegelaten" of ook "Oproep niet toegelaten.", (schrijffoutje van mij) maar eenmaal "Oproep niet toegelaten" en nog een andere melding die ik intussen vergeten ben maar wel iets in dezelfde richting (onbekend nummer of zoiets???). Met een andere telefoon en nummer maar via een andere operator verbrak de verbinding nog voor het eerste belsignaal. Dus nogmaals, mijn nummer kende ze niet en ik veronderstel nu nog steeds niet. Dus geblokkeerd kan ze mij pas na een eerste oproep gedaan hebben, en die kwam nooit tot stand. En neen, ik bel ook niet met een privé-nummer. Ik vermoed dat er eerder bij haar of de operatoren iets mis is, of dat ik het verkeerde nummer heb. Ik heb gewoon het nummer genomen van de advertentie, en meermaals op correctheid gecontroleerd. Ik ga later nog wel eens proberen, misschien lukt het dan wel of per sms. Maar ik kan best even wachten tot na de paasvakantie, misschien is ze wel met verlof. We zien wel hoe het verder loopt.Ik concludeerde dat uit je melding "oproep niet toegelaten" of ook "oproep niet toegelaten". Maar natuurlijk kan ik mis zijn.
Weer iemand die niet goed kan lezen. In mijn bericht staat nochtans duidelijk geschreven en dus ook te lezen:Misschien bel je met een verborgen nummer. Bij mij kom je dan ook niet door.
Oraal tiensHoe bedoel je dat "een gemiddelde sjarel helemaal binnen nemen", oraal of vaginaal?
Ik zou dat "tiens" toch maar achterwege laten. Bovendien, wat is een gemiddelde sjarel (iemand die zo'n vraag stelt heeft meestal een sjareltje, mannen met een SJAREL stellen überhaupt geen vragen, nooit...)? En vooral, wat denk je met je vraag te weten te komen?Oraal tiens
Nog steeds onbereikbaar?Sorry het was ook niet "Oproep niet toegelaten" of ook "Oproep niet toegelaten.", (schrijffoutje van mij) maar eenmaal "Oproep niet toegelaten" en nog een andere melding die ik intussen vergeten ben maar wel iets in dezelfde richting (onbekend nummer of zoiets???). Met een andere telefoon en nummer maar via een andere operator verbrak de verbinding nog voor het eerste belsignaal. Dus nogmaals, mijn nummer kende ze niet en ik veronderstel nu nog steeds niet. Dus geblokkeerd kan ze mij pas na een eerste oproep gedaan hebben, en die kwam nooit tot stand. En neen, ik bel ook niet met een privé-nummer. Ik vermoed dat er eerder bij haar of de operatoren iets mis is, of dat ik het verkeerde nummer heb. Ik heb gewoon het nummer genomen van de advertentie, en meermaals op correctheid gecontroleerd. Ik ga later nog wel eens proberen, misschien lukt het dan wel of per sms. Maar ik kan best even wachten tot na de paasvakantie, misschien is ze wel met verlof. We zien wel hoe het verder loopt.
Nog niet onieuw geprobeerd. Ben nu even met heel wat anders bezig. Maar het komt waarschijnlijk pas eerst binnen een paar weken.Nog steeds onbereikbaar?
Benieuwd naar je ervaring. Ik kijk belangstellend uit.Ik ga haar woensdagavond bezoeken met blinddoek sessie ik ben zeer benieuwd
Kunt best blinddoek al opzetten als je binnenkomt is veel zwaarder en veel ouder ,succesIk ga haar woensdagavond bezoeken met blinddoek sessie ik ben zeer benieuwd
Ik word ook ouder en weeg ook 15 kg meer dan 10 jaar geleden het gaat om het genot en de sexKunt best blinddoek al opzetten als je binnenkomt is veel zwaarder en veel ouder ,succes
Join the club ... inderdaad, en ze blijft zichzelf 100% geven. is een GFE beest en geniet ook tenvolleIk word ook ouder en weeg ook 15 kg meer dan 10 jaar geleden het gaat om het genot en de sex