Recensie Mylah, Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CT200

Newbie
21
07/10/23
27
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lekker-vluggertje.html
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het is even geleden, denk vorig jaar dat ik een afspraakje had met Mylah en haar vriendin.

Dus details zoals prijs enzo weet ik niet meer.

Ze ontvangt in een net nieuwbouwappartement, best even met je telefoon bellen vooraleer je binnengaat in het gebouw. Eenmaal binnen is er geen ontvangst dus kan je daar wel een 10min staan draaien.

Op foto is het een echt bommetje met alle zorgvuldige lagen make-up, in het echt is iets minder maar dat is altijd toch?

Het is geen slank poppetje er is best wat pak aan wat niet negatief hoeft te zijn, probeer op de foto's voorbij haar lief verleidelijk gezichtje te kijken en naar foto's te zoeken waar ze volledig staat in lingerie.

Bij aankomst in haar appartementsblok had ik dus nog geen kamernummer, er was ook geen bereik dus stond ik daar wat ongemakkelijk te draaien.

Even terug naar buiten om te bellen en toen heeft Mylah haar vriendin naar beneden gestuurd, verrassend genoeg in nachtkledij.

Warme ontvangst wel, ze stellen u meteen op uw gemak.

Ik vond Mylah vrij "goedkoop" overdreven geschminkt dus niet zo geslaagd, maar goed dat kan mss een probeersel geweest zijn, ik denk niet dat ze toen al lang aan sekswerk deed.

Het seks gedeelte was voor mij ok, alles is met condoom zonder uitzondering, maar dat begrijp ik wel voor 2 Vlaamse jonge meisjes die toch wat verstand hebben.

Ik denk dat ik langer had moeten boeken, ik had zelf niet genoeg tijd om mentaal te ontspannen en rustig de tijd te nemen om te genieten van 2 dames.

Ik denk dat ze beide nog zoekende waren in hun werk en ervaring aan het opbouwen waren. Ik voelde mij namelijk als klant zelfs wat buitengesloten van alle actie. Leuk om te zien dat ze met elkaar zo bezig waren maar ik voelde me een beetje het 3de wiel aan de fiets.
Ik overdrijf als ik zeg dat het een lesbisch showtje was, het was eerder zoiets van, ok zij hebben lol samen… wat kan ik hier nu nog bijdragen.
Er zit slechts een 10 jaar leeftijdsverschil tussen mij en Mylah maar ook hier voelde ik mij wat ongemakkelijk met hun woordgebruik en uitspraken waar ik niet altijd volgde.

Ik klink altijd negatief in een recensie maar dat komt gewoon omdat ik nog nooit die topervaring gehad heb en bijna onrealistische verwachtingen heb.
Ik raad Mylah zeker aan om is te proberen, denk niet dat je er erg teleurgesteld zal buitenwandelen.
Soms overweeg ik een 2de en langer bezoek aan deze dame zodat mijn recensie mss wat rooskleuriger wordt
 
Laatst bewerkt:
Het is even geleden, denk vorig jaar dat ik een afspraakje had met Mylah en haar vriendin.

Dus details zoals prijs enzo weet ik niet meer.

Ze ontvangt in een net nieuwbouwappartement, best even met je telefoon bellen vooraleer je binnengaat in het gebouw. Eenmaal binnen is er geen ontvangst dus kan je daar wel een 10min staan draaien.

Op foto is het een echt bommetje met alle zorgvuldige lagen make-up, in het echt is iets minder maar dat is altijd toch?

Het is geen slank poppetje er is best wat pak aan wat niet negatief hoeft te zijn, probeer op de foto's voorbij haar lief verleidelijk gezichtje te kijken en naar foto's te zoeken waar ze volledig staat in lingerie.

Bij aankomst in haar appartementsblok had ik dus nog geen kamernummer, er was ook geen bereik dus stond ik daar wat ongemakkelijk te draaien.

Even terug naar buiten om te bellen en toen heeft Mylah haar vriendin naar beneden gestuurd, verrassend genoeg in nachtkledij.

Warme ontvangst wel, ze stellen u meteen op uw gemak.

Ik vond Mylah vrij lelijk en goedkoop geschminkt, maar goed dat kan mss een probeersel geweest zijn, ik denk niet dat ze toen al lang aan sekswerk deed.

Het seks gedeelte was voor mij ok, alles is met condoom zonder uitzondering, maar dat begrijp ik wel voor 2 Vlaamse jonge meisjes die toch wat verstand hebben.

Ik denk dat ik langer had moeten boeken, ik had zelf niet genoeg tijd om mentaal te ontspannen en rustig de tijd te nemen om te genieten van 2 dames.

Ik denk dat ze beide nog zoekende waren in hun werk en ervaring aan het opbouwen waren. Ik voelde mij namelijk als klant zelfs wat buitengesloten van alle actie. Leuk om te zien dat ze met elkaar zo bezig waren maar ik voelde me een beetje het 3de wiel aan de fiets.
Ik overdrijf als ik zeg dat het een lesbisch showtje was, het was eerder zoiets van, ok zij hebben lol samen… wat kan ik hier nu nog bijdragen.
Er zit slechts een 10 jaar leeftijdsverschil tussen mij en Mylah maar ook hier voelde ik mij wat ongemakkelijk met hun woordgebruik en uitspraken waar ik niet altijd volgde.

Ik klink altijd negatief in een recensie maar dat komt gewoon omdat ik nog nooit die topervaring gehad heb en bijna onrealistische verwachtingen heb.
Ik raad Mylah zeker aan om is te proberen, denk niet dat je er erg teleurgesteld zal buitenwandelen.
Soms overweeg ik een 2de en langer bezoek aan deze dame zodat mijn recensie mss wat rooskleuriger wordt
Wie was haar vriendin?
 
Wie was haar vriendin?
Geen idee meer, ik grapte toen tegen beide dat ik hun gekozen namen wat ongeloofwaardig vond voor 2 vlaamse meisjes dus het was vast ook iets speciaal.
Haar vriendin heeft nooit geadverteerd bij mijn weten, ze adverteerde toen enkel samen voor trio met Mylah haar account.
Best bij Mylah zelf eens informeren of ze nog samenwerken, het waren jeugdvriendinnen dus het kan wel maar ergens vermoed ik dat de vriendin mss toch afgehaakt heeft voor het sekswerk.
 
Het is even geleden, denk vorig jaar dat ik een afspraakje had met Mylah en haar vriendin.

Dus details zoals prijs enzo weet ik niet meer.

Ze ontvangt in een net nieuwbouwappartement, best even met je telefoon bellen vooraleer je binnengaat in het gebouw. Eenmaal binnen is er geen ontvangst dus kan je daar wel een 10min staan draaien.

Op foto is het een echt bommetje met alle zorgvuldige lagen make-up, in het echt is iets minder maar dat is altijd toch?

Het is geen slank poppetje er is best wat pak aan wat niet negatief hoeft te zijn, probeer op de foto's voorbij haar lief verleidelijk gezichtje te kijken en naar foto's te zoeken waar ze volledig staat in lingerie.

Bij aankomst in haar appartementsblok had ik dus nog geen kamernummer, er was ook geen bereik dus stond ik daar wat ongemakkelijk te draaien.

Even terug naar buiten om te bellen en toen heeft Mylah haar vriendin naar beneden gestuurd, verrassend genoeg in nachtkledij.

Warme ontvangst wel, ze stellen u meteen op uw gemak.

Ik vond Mylah vrij "goedkoop" overdreven geschminkt dus niet zo geslaagd, maar goed dat kan mss een probeersel geweest zijn, ik denk niet dat ze toen al lang aan sekswerk deed.

Het seks gedeelte was voor mij ok, alles is met condoom zonder uitzondering, maar dat begrijp ik wel voor 2 Vlaamse jonge meisjes die toch wat verstand hebben.

Ik denk dat ik langer had moeten boeken, ik had zelf niet genoeg tijd om mentaal te ontspannen en rustig de tijd te nemen om te genieten van 2 dames.

Ik denk dat ze beide nog zoekende waren in hun werk en ervaring aan het opbouwen waren. Ik voelde mij namelijk als klant zelfs wat buitengesloten van alle actie. Leuk om te zien dat ze met elkaar zo bezig waren maar ik voelde me een beetje het 3de wiel aan de fiets.
Ik overdrijf als ik zeg dat het een lesbisch showtje was, het was eerder zoiets van, ok zij hebben lol samen… wat kan ik hier nu nog bijdragen.
Er zit slechts een 10 jaar leeftijdsverschil tussen mij en Mylah maar ook hier voelde ik mij wat ongemakkelijk met hun woordgebruik en uitspraken waar ik niet altijd volgde.

Ik klink altijd negatief in een recensie maar dat komt gewoon omdat ik nog nooit die topervaring gehad heb en bijna onrealistische verwachtingen heb.
Ik raad Mylah zeker aan om is te proberen, denk niet dat je er erg teleurgesteld zal buitenwandelen.
Soms overweeg ik een 2de en langer bezoek aan deze dame zodat mijn recensie mss wat rooskleuriger wordt


Hallo,


Bedankt voor je uitgebreide reactie! Het is me ook altijd steeds een genoegen terug te kunnen lezen wat mensen precies van me denken.

Ik kan hierbij ook antwoord geven op een aantal zaken:

- De make up zat inderdaad in een test fase, ik was nog maar net begonnen met make up en probeerde dit steeds naar mijn beste kunnen uit. Intussen ligt dit me al veel beter in de hand!

- Er is geen verbinding in de gang en in de trappenhal. Dit is een kwestie die buiten mijn eigen controle ligt, maar dit heb ik steeds in de adres beschrijving vermeld zodat niemand perplex zou staan. In het appartement is er beter bereik. Ik geef ook steeds aan mijn wifi code te willen geven wanneer iemand op de gsm geen verbinding geeft. Ik sta altijd klaar om te kijken voor een oplossing!

- Ik veronderstel dat dat is geweest wanneer er een probleem voordeed aan de voordeur, er is toen in die tijd een aantal weken wat geweest met de tweede deur in de inkomhal. Dit lag ook buiten mijn controle, toen ik door had dat de deur terug klemde toen jij er was, is ze inderdaad naar jou gekomen beneden zodat je nog steeds bij ons kon geraken. De reden dat ze zo naar beneden was, is omdat we in een zeer rustig gebouw ontvangen met merendeel bejaarden, waarbij er bijna tot nooit iemand nog op dat late uur op de gang aanwezig is.

- Mijn excuses dat je het gevoel hebt gekregen toen dat het enkel een lesbisch showtje was, de trio afspraakjes kwamen niet veel voor en uit ons idee leek het iets dat een man juist lekker vindt. Al ben ik vrij zeker dat we jou ook echt de nodige aandacht en lekkere aanrakingen hebben gegeven. Het is jammer dat je dit niet hebt aangekaart tijdens de afspraak, een leuke tijd geven is iets wat we graag deden en zouden ons zeker hebben aangepast als we hiervan iets hadden gemerkt aan jou! :)

- Ik ben inderdaad geen slank poppetje, maar ik ben zeker trots op wie ik ben en hoe ik eruit zie. Ook staat alles vermeld op redlights en weet ik meerdere mensen zeker te bekoren met iets meer pak dan een slank poppetje. Ook hier heeft ieder zijn eigen voorkeur, ik begrijp zeker je mening hierover!


Ziezo, dat was het :)
 
Ja.


 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan