Myckie1979
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/myla-29/
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Een van mijn beste bezoekjes ooit! Het moment dat ze de deur opendeed viel mijn kin al bijna op de grond. Wat een mooie dame. Na het voorwassen goeie massage gekregen. Daarna begon ze me te pijpen. Kon beter maar ik kon mijn ogen goed de kost geven aan dat lichaam. Daarna kwam ze op mijn gezicht zitten waardoor ik haar mocht beffen. Lekker geil. Ze leunde voorover om iets te nemen maar de verleiding naar de kont was te groot waardoor ik haar doggy style genomen heb. Mijn kruid was al vlug verschoten. Ze jaagde me niet direct buiten maar begon wat te communiceren, ze volgt Nederlandse les maar er is nog veel werk aan . Na wat praten gaf ze me nog een massage maar dat lichaam.... Ik kreeg al vlug terug een stijve waarna we nog 3 standjes gedaan hebben en ze zelf ook klaar kwam. Voor mij persoonlijk is er hier een zeer groot herhalingsgevaar.
Ik vind het trouwens vreemd dat ze nog geen recensie heeft. Ze is hier al 5 jaar?? Vroeger ging ze blijkbaar onder de naam Lara.
Mij ziet ze zeker terug
Ik vind het trouwens vreemd dat ze nog geen recensie heeft. Ze is hier al 5 jaar?? Vroeger ging ze blijkbaar onder de naam Lara.
Mij ziet ze zeker terug
Laatst bewerkt door een moderator: