Bevrijdend
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-nl-myla-wilt-weer_8307187
- Totale kosten (in euro)
- 70,-
Ik ben Myla in Bodegraven geweest. Ik kwam voor een pijpdate.
Via whatsapp was een afspraak zo gemaakt. Zij gaf wel aan dat er veel aanloop was.
Het klopt zoals zij zichzelf heeft beschreven in haar advertentie.
Zij is een Nederlandse lange jonge meid van rond 23 jaar, en 1.80 met lang blond haar, en een cup D.
Pijpen deed zij zonder condoom en ik kon klaarkomen in haar mond. Zij slikte het niet door, dit was ook niet mijn vraag, en het staat ook niet in haar advertentie.
Het schoonmaken ging met doekjes.
Of Myla ook zoent weet ik niet. Want ik ging voor een pijpdate. Het zoenen staat ook niet specifiek in haar advertentie.
Myla is een leuke meid waar ik vaker wil afspreken. En dan waarschijnlijk haar andere optie.
Via whatsapp was een afspraak zo gemaakt. Zij gaf wel aan dat er veel aanloop was.
Het klopt zoals zij zichzelf heeft beschreven in haar advertentie.
Zij is een Nederlandse lange jonge meid van rond 23 jaar, en 1.80 met lang blond haar, en een cup D.
Pijpen deed zij zonder condoom en ik kon klaarkomen in haar mond. Zij slikte het niet door, dit was ook niet mijn vraag, en het staat ook niet in haar advertentie.
Het schoonmaken ging met doekjes.
Of Myla ook zoent weet ik niet. Want ik ging voor een pijpdate. Het zoenen staat ook niet specifiek in haar advertentie.
Myla is een leuke meid waar ik vaker wil afspreken. En dan waarschijnlijk haar andere optie.