Vandaag was ik naar mijn favoriete salon in Eindhoven. Gekozen voor een massage van twee uur met 1 van mijn favoriete dames. Zal haar naam niet noemen omdat ik toch wel teleurgesteld naar huis ben gegaan. Na een knallende massage gaf ze mij te kennen tijdens het douchen dat ze het wel een minpuntje van mij vind dat ik geen fooi gaf. Ik schrok van deze vraag, en gaf haar aan dit eigenlijk nooit te doen. Ik raakte zelfs geïrriteerd door deze vraag, daar ik 290 euro heb afgetikt een kleine twee uurtjes terug! Ze gaf mij aan, dat ik wel fooi gaf aan andere dames, en als dit niet zo is, zij fout is geïnformeerd en later zei ze fout heeft begrepen. Doorgaans na iedere massage zal ik geen fooi geven. Ik heb wel eens bij achteraf afrekenen gezegd, dat wisselgeld voor de dame is(10 of 20 euro). Daarbij heb ik deze dame zoals ze zelf zegt wel 1x fooi gegeven in Heerlen en 1x in Eindhoven (50 euro per keer) maar ik maak hier geen vast patroon van daar ik de prijs hoog genoeg vind en zo af en de dame wat extra's toe te stoppen moet ook leuk blijven. Ik snap dat er in de meidenkamer dit soort zaken worden besproken, maar het doet wel pijn als je als zeer goede klant zo wordt aangesproken. Mijn reactie naar haar was dan ook geïrriteerd en de dame was erg boos op me, dat ik hier zo op reageerde. Ik heb de situatie nog proberen te redden door mijn excuses aan te bieden. Ze was duidelijk tegen mij, en liep niet eens meer mee met mij naar balie, en ik vind dit persoonlijk niet kunnen. Moet er voor mezelf nog even goed over nadenken of ik deze salon nog wel wil bezoeken. Receptioniste wist zich geen raad met mijn verhaal, wat mij wel verbaasde. Helaas was Heike er niet want die had dit wel besproken en opgelost.
Hoe doen jullie dat met fooi, of ben ik echt niet goed bezig ?
Hoe doen jullie dat met fooi, of ben ik echt niet goed bezig ?
Laatst bewerkt: