• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Multimassage - Victoria 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hot-sexlover

Newbie
8
26/07/24
4
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://multimassage-almere.nl/dames/victoria/
Totale kosten (in euro)
195
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zojuist terug gekomen van een heerlijke erotische belevenis met Victoria. Een prachtige dame die weet wat ze doet en precies wist hoe ze mij onderhanden moest nemen. De gastvrouw heeft me netjes ontvangen, er stonden 5 dames klaar in de gang. Ze zagen er allemaal netjes uit, maar mijn oog viel op Victoria. Nadat ik haar gekozen had voor een uur ben ik achter haar aan gelopen naar de kamer.

Op de kamer aangekomen, namen we om de beurt een douche (prima hygiëne) en begon zij met de massage. De massage was heerlijk! Ze begon bij mijn rug en ging toen langzaam naar beneden tot aan mijn voeten. Toen vroeg ze mij om me om te draaien en werd het steeds spannender naar mate ze naar beneden ging.. Daarna begon ze met pijpen (ik koos voor PZC als extra). Dit was overtreffelijk! Ik ben in lange tijd niet zo lekker gepijpt. Waarna ik niet kon wachten om haar heerlijk te neu...

Victoria krijgt van mij een dikke 10 en is zeker voor herhaling vatbaar.

De kamers zagen er schoon en fris uit, vooral ten opzichte van de 1e paar keren dat ik hier geweest ben. Airco op de kamer is helemaal top!

Mij zien jullie snel weer terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan