superfly
Wandelaar
- 51
- 12/08/21
- 37
Iemand al geweest? beter als die van Haarlem ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen kort geleden hier geweest, bij Nadia. Ze ziet er wel lekker uit, maar was echt slecht. Wilde een massage met hoogtepunt, ze wist niet wat dat was. Ze kan ook niet masseren en uiteindelijk heb ik mezelf maar afgetrokken.Iemand al geweest? beter als die van Haarlem ?
Kortom, je hebt haar laten zien wat een hoogtepunt is of kan zijn.....Ben kort geleden hier geweest, bij Nadia. Ze ziet er wel lekker uit, maar was echt slecht. Wilde een massage met hoogtepunt, ze wist niet wat dat was. Ze kan ook niet masseren en uiteindelijk heb ik mezelf maar afgetrokken.
ok ok nou dan sla ik die over was tijdje geleden bij ginger geweest was wel okKortom, je hebt haar laten zien wat een hoogtepunt is of kan zijn.....
Ja ik ben geweest lekker manIemand al geweest? beter als die van Haarlem ?
Allebei de tenten zijn top kom altijd bij hunIemand al geweest? beter als die van Haarlem ?
Nou, kennijk heeft zij dan toch iets bijgeleerd sinds het bezoek van Barrel.Ben ook bij Nadia geweest. Wel een lieve meid. Flinke rondingen waar ik van houd. Massage was matig en afgemaakt met intiem. Maar dat begon met een condoom om een nog slappe lul doen. Dat werkt bij mij niet. Ze heeft me bereden en het uitzicht was leuk. Ik heb er echter geen warme gevoelens aan overgehouden.
maandag ben ik bij nadia geweest en het was echt lekker! Massage en hoogtepunt is goed gekomen, die heeft zeker goed bijgeleerd hahaBen kort geleden hier geweest, bij Nadia. Ze ziet er wel lekker uit, maar was echt slecht. Wilde een massage met hoogtepunt, ze wist niet wat dat was. Ze kan ook niet masseren en uiteindelijk heb ik mezelf maar afgetrokken.
precies dat dacht ik ookOpvallend dat "de nieuwelingen" goede recensies schrijven
Weetje ook de naam van deze dame toevallig?Vandaag ben ik maar eens naar Multimassage in Almere gegaan. Er waren 4 dames en ik wilde een uur massage met handmatig hoogtepunt voor 80 euro, zoals ze in hun advertenties aanbieden. Maar tot mijn verbazing zei mamasan dat alle 4 de dames heel slecht zijn in masseren en dat het maximale wat een klant tot nu toe heeft volgehouden, een half uur was. Ik kon wel voor het volledige pakket gaan van 160 euro. Maar dat wilde ik niet. Dan maar een half uurtje met alleen een handmatig hoogtepunt na afloop.
De massage begon weg ongestructureerd en belabberd. Ik heb mijn rechterschouder en linkerkuit even gekneed gekregen en na 4 minuten moest ik me omdraaien. De Roemeense dame pakte een condoom. Dat vond ik al zo raar! Waarom zou je iemand af willen trekken met een condoom om? Maar ik had nog niet eens een erectie of ze begon me ineens te pijpen met condoom half om mijn kleine soldaat. Van schrik kreeg ik een halve zaadlozing zonder echt klaar te komen. Toen was het einde afspraak. Ik heb nog even gedoucht en na precies 18 minuten zat ik weer in de auto.
Volgende keer toch maar weer naar Den Haag rijden. Duurt wat langer maar dan heb je ook wat.
Heel vreemd ja dat je met condoom werd afgetrokken.Ja dat was Carly
Ik begrijp dat je een handmatig hoogtepunt wilde alleen wat ik raar vond is dat ze dat deed met condoom om + pijpen wat niet hoort bij handmatig hoogtepunt. Daarom zei ik dat ik bij deze dames niet alleen intiem maar ook wel eens een handmatig hoogtepunt heb gekregen, maar dan wel zonder condoom.Je begrijpt het niet goed. Ik had gekozen voor een half uur massage met handmatig hoogtepunt voor 60 euro, maar na een minuut of 6 deed Carly mij een condoom om en begon me te pijpen. Daar was ik niet op ingesteld en van de schrik kreeg ik een halve zaadlozing en kon ik weer gaan
Ik begrijp dat je een handmatig hoogtepunt wilde alleen wat ik raar vond is dat ze dat deed met condoom om + pijpen wat niet hoort bij handmatig hoogtepunt. Daarom zei ik dat ik bij deze dames niet alleen intiem maar ook wel eens een handmatig hoogtepunt heb gekregen, maar dan wel zonder condoom.
Misschien dacht Carly dat het met intiem was...
Maar goed geen leuke ervaring nee.
Carly sla ik dan ook gelijk over .
Ik had begrepen dat zij tijdelijk afwezig is ( paar maanden) en dit hoorde ik ergens in maart volgens mijNadia kan ik al een tijdje niet meer vinden helaas, weet iemand misschien of ze ergens anders te vinden is?
Ik heb alleen gekozen voor een massage van 1 uur zonder extra.Wat was er mogelijk??