Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaar is de topic naartoe ?
Gisteren gepost , maar vind niks terug....
Ja ,dat bedoel ikWHEM - MTM Mechelen
Hangt af van wie je masseert. Er zijn er die extra geld aannemen. In ruil mag je hun vingeren. Beffen, laat staan neuken kan niet. Kussen ook niet. Waarom zou je betalen voor te vingeren ?www.girlsreview.nl
Bedoel je dit?
Ooit 1 keer geweest en dame liet beetje kussen toe. Ik vond het een super massage toen.Je leert een salon pas kennen , als het eens misloopt.
Sinds ik deze zaak heb gevonden , ga ik zelden nog ergens anders.
Niet de goedkoopste , maar er is hier een zekere standaard dat maakt dat je tevreden buiten gaat.
Deze week 2 keer geweest.
De eerste keer was niet OK , nog nooit meegemaakt .
Ver onder de standaard . Ik heb het betreffende meisje daarover netjes aangesproken.
Eerlijk met de bazin gesproken , en samen iets uitgewerkt.
Vandaag teruggeweest en door Alicia behandeld zoals vanouds (als een koning). Ik zou zo terug willen.
Ik ga niet meer beschrijven hoe het er aan toeging, in vorige recensies weet je exact wat je kan verwachten.
Ik ga niet in detail treden over het mislukte afspraakje , dat is in mijn ogen vergeten en vergeven.
Het enige wat ik hier wil vertellen is , dat je hier te doen hebt met een topzaak met een topbazin.
Bedankt, Amber.
Je leert een salon pas kennen , als het eens misloopt.
Niet de goedkoopste , maar er is hier een zekere standaard dat maakt dat je tevreden buiten gaat.
Ver onder de standaard . Ik heb het betreffende meisje daarover netjes aangesproken.
Vandaag teruggeweest en door Alicia behandeld zoals vanouds (als een koning). Ik zou zo terug willen.
Ik ga niet meer beschrijven hoe het er aan toeging, in vorige recensies weet je exact wat je kan verwachten.
Ik ga niet in detail treden over het mislukte afspraakje , dat is in mijn ogen vergeten en vergeven.
Het enige wat ik hier wil vertellen is , dat je hier te doen hebt met een topzaak met een topbazin.
Bedankt, Amber.
Ooit ook één keer misser gehad in de zin dat de DVP waarmee afgesproken op het afgesproken uur nog bij andere klant was.Je leert een salon pas kennen , als het eens misloopt.
Bedankt, Amber.
Grappig,Je leert een salon pas kennen , als het eens misloopt.
Bedankt, Amber.
Herken je de dame niet aan de hand van de foto's op de site?Grappig,
ik was bij MTM en moest een kwartiertje wachten tot er dame vrij kwam. Effe stress toen ik dit las … al wachtend
Toch maar gewoon doorgebeten en ondergaan.
was leuke dame en rustgevende massage.
tof hoe ze douches daar hebben aangepakt.
kunnen veel huizen een lesje van leren.
beoordelig kan ik ni geven want ben de naam al vergeten.
t was goed.
geen schrik hebben om te gaan
Eddy ,Herken je de dame niet aan de hand van de foto's op de site?
Weet iets te zeggen.Binnenkort een afspraakje met Isabelle. Iemand ervaring mee? Ik ben benieuwd...
Allé jong. Dat was degene die ik bezocht vlak na het lezen van uw onheilspellende bericht laatst.Weet iets te zeggen.
Mijn mindere ervaring was met Bella.
Daar ze nog steeds werkzaam is , wil ik het ook wel vermelden.
Dat was zwaar onder de standaard.
Ik was eerste op een maandagochtend.Allé jong. Dat was degene die ik bezocht vlak na het lezen van uw onheilspellende bericht laatst.
Ik vond haar wel redelijk ok.
dan moet ik dus zeker terug voor de anderen.
Ik laat iets weten …Ik was eerste op een maandagochtend.
Ik hoop voor iedereen dat het met haar beter was.
De nieuwe reviews zullen het uitwijzen.
Wie heeft voor mij het juiste adresje want moet volgende week even in Mechelen zijnIs ze goed? Heeft blijkbaar bij mtm gewerkt en doet nu zelfstandigMechelen tantra massage bij Marie
Een zalig ontspannend gevoel, weg van de alledaagse drukte en stress... Een afspraak met mij is synoniem met sensueel genieten. Discretie,www.redlights.be
En doet ze de massage een beetje goed? Lijkt ze ook wat op de foto's, want dit valt me de laatste tijd wat tegen bij mtm.Tina heeft accent van de lokale regio, je zal ze maar op straat tegenkomen...