WHEM Mrs Caecilia, Temse

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er vorig jaar 2x geweest. De eerste ervaring was goed, duidelijke communicatie en de gemaakte afspraken werden gevolgd. Proper appartement en ook zij is heel fris en netjes, zeer mooie dame ook!

De tweede keer was ook goed, maar meer van hetzelfde wat me wat doet vermoeden dat ze volgens een vast stramien werkt en niet altijd even creatief is, heb wel gezien dat ze nu een Andreaskruis heeft en dat had ze toen nog niet.

Ik twijfel zelf om nog eens terug te gaan, al was het maar om is aan dat kruis te hangen ;)

Even melden dat ik in het verleden hier al een account had maar ik heb het verwijderd. Romeo of zoiets waarmee ik ooit paar reviews heb gegeven. Ik wou naar Caecilia gaan en zag deze thread paar weken terug en aangezien ik vandaag geweest ben, wou ik toch nog even mijn review geven hier.

Tegen het advies hier in, ben ik toch gegaan omdat ik een bepaald scenario voor ogen had waarvan Caecilia zei dat ze het een leuk scenario vond en ze ging ermee akkoord om dit te doen. Het scenario was zeer kort samengevat bondage met edging.

Toen ik aankwam op afgesproken uur bleek ze nog met iemand anders bezig en moest ik 20 minuten wachten. Ik kwam van redelijk ver, meer dan 1 uur gereden dus vond dat niet zo prettig maar ik zag buiten een tiener voetballen en ben met hem balletje beginnen trappen tot het tijd was. Eens het tijd was dan bij haar binnen gegaan.

Ik moet zeggen dat ik haar wel een zeer knappe vrouw vond. Toen ik haar zag met haar pakje en duivelsoortjes was ik echt zeer blij. Van alle vrouwen waar ik al geweest ben, was zij veruit de knapste. Echt helemaal mijn type. Appartment zag er ook proper en verzorgd uit. Ik moest eerst douchen en dan begonnen we eraan.

Het heeft niet zoveel zin om alle details te vertellen. Wat wel meer relevantie heeft, zijn haar edging kwaliteiten. Ze kan er eigenlijk niets van. Erger nog, ze kan zelfs geen fatsoenlijke handjob geven. Het is niet dat ze niet haar best doet of zo, maar ze kan er niet veel van. En dat vond ik wel straf. Ik moet normaal met de dames vechten om me niet te snel te laten komen of ze werken me af op 5 minuten. Maar zelfs na 45 minuten is ze er nooit in geslaagd om me maar 1 keer kort bij het orgasme te krijgen. Als je haar dan wat feedback wil geven om het te verbeteren dan luistert ze niet want "zij is de meesteres en ik moet haar geen instructies geven".

Toen ze op het einde door had dat het haar niet ging lukken dan "gaf ze me de opdracht" om het zelf af te werken. Ofwel moest ik bij betalen voor nog een uur. Ik had iets van "nog een uur van dit ?". Het was meer een mishandeling van de penis dan een handjob. Ik denk dat ik achter mijn kindergeld ga kunnen fluiten 😆.

Je zou van een zogenaamd meesteres toch verwachten dat ze meer kan dan alleen maar wat lappen uitdelen. Een meesteres moet in mijn ogen toch ook een expert in sex zijn. Als je een handjob nog niet kunt geven, dan vind ik niet dat je je een meesteres moogt noemen.

Een ander minpunt is dan dat ze in begin ook niet vraagt achter de do's and don'ts. En als ze dan iets doet wat je niet wil en je gaat er niet in mee dan sta je daar allebei opeens. Het is niet omdat ze meesteres is, dat ik van de 10de verdieping ga springen als zij dat zegt. En zo zijn er ook andere dingen die ik niet doe en ik vind dat ze er op voorhand toch achter moet vragen.

Op zich is ze dus wel mooi en lief en ze had heel sexy pakje aan. En het is ook niet dat ze niks goed doet. Maar de essentie waarvoor ik naar haar was gegaan, was helemaal mis gelopen. Ik vond het dus een zware teleurstelling en zal dan ook nooit meer terug gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan