Recensie Morena, Pearl-Prive Breda (Loenhout, Kropswolde) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Grunn

Wandelaar
35
06/02/22
8
1
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1110637-morena#overview
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Morena geweest, afgesproken voor een uur, dit was echt op alle fronten top. Wat is Morena een super lieve, mooie dame. En ook nog eens erg geil. Ze neeft me goed verwend, en ik haar, wat zij ook zeker op prijs stelde.
Herhalingsgevaar is erg groot.

Nee dat geen helpen, dat is laten dwalen 😇
Maar dat is uiteraard off topic 😉
off topic wellicht maar zeker relevant. Te vaak zie ik vragen voorbij komen zoals: waar vind ik het telefoonnummer, doet zij ook extra dingen, enz.
Als je een advertentie weet te vinden, kun je die zaken ook vinden. Kwestie van simpelweg even lezen. Het is ten slotte ook gelukt om internet te vinden, advertenties en zelfs deze site.

Dan kun je i.p.v. hier spammen (wat ik nu ook doe :ROFLMAO:) ook zelf toch even wat moeite doen. Its "not" hard at all ;) en dit was ook wel voldoende hierover lijkt mij.

Vandaag geweest. Precies gekregen wat we hadden afgesproken . Uitgebreid gebeft en gerimd, in meerdere soorten posities, alles liet ze toe . Ik ben begonnen om haar kont en kut van achteren te eten, daarna kwam ze langdurig op mijn gezicht zitten en rijden, en werd echt een tikkeltje dominant. Uiteindelijk door naar 69 ( zij diep pijpen zonder condoom) en als laatste doggystyle , maar dat duurde slechts enkele stoten.

Heerlijke vrouw met typisch dikke latina billen en grote borsten. Foto's kloppen zeker.

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1110637-morena#overview
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Morena geweest in Loenhout (Kinky advertentie zegt Breda, maar het huis zit net over de grens in Loenhout). Wat een feest was dat.

Prima ontvangst door de gastvrouw, waarna ik uit drie beschikbare dames kon kiezen. Besloot echter te wachten op Morena die nog even bezig was (Andere dames zagen er ook prima uit). Daar heb ik geen spijt van gehad. Nog een drankje gekregen en even een leuk gesprekje met de gastvrouw gehad.

Na de financiële verplichtingen te hebben afgehandeld uiteindelijk met haar mee naar de kamer gegaan. (Het is overal schoon en netjes.)

Wat een prachtige verschijning is ze. Mooi lijf, heerlijk zachte huid, prachtig lang haar en een prachtig lief gezicht. Ze spreekt ook meerdere talen dus communicatie is geen probleem. Na het douchen en wat bijbetalen voor extra's ging het los. De 45 minuten die ik geboekt had werd een heerlijke tijd van vrijen zoals het hoort (voor mij dan). Denk ook dat het wederzijds was want ze werd heerlijk nat en zijn ook alle twee heerlijk klaargekomen. De details zijn voor mij, maar met de juiste klik valt er veel te genieten.

Mij gaat ze terug zien.

Vandaag bij Morena geweest in Loenhout (Kinky advertentie zegt Breda, maar het huis zit net over de grens in Loenhout). Wat een feest was dat.

Prima ontvangst door de gastvrouw, waarna ik uit drie beschikbare dames kon kiezen. Besloot echter te wachten op Morena die nog even bezig was (Andere dames zagen er ook prima uit). Daar heb ik geen spijt van gehad. Nog een drankje gekregen en even een leuk gesprekje met de gastvrouw gehad.

Na de financiële verplichtingen te hebben afgehandeld uiteindelijk met haar mee naar de kamer gegaan. (Het is overal schoon en netjes.)

Wat een prachtige verschijning is ze. Mooi lijf, heerlijk zachte huid, prachtig lang haar en een prachtig lief gezicht. Ze spreekt ook meerdere talen dus communicatie is geen probleem. Na het douchen en wat bijbetalen voor extra's ging het los. De 45 minuten die ik geboekt had werd een heerlijke tijd van vrijen zoals het hoort (voor mij dan). Denk ook dat het wederzijds was want ze werd heerlijk nat en zijn ook alle twee heerlijk klaargekomen. De details zijn voor mij, maar met de juiste klik valt er veel te genieten.

Mij gaat ze terug zien.
Deze heerlijkheid heeft hiervoor ook, onder dezelfde naam, bij club de Boerderij in Nijeveen, club De Woeste Hoeve in Matsloot en massageclub Lady Butterfly in Kropswolde gewerkt. Ik wil Pearl Prive (voorheen massageclub "Puur", maar kreeg geen vergunning) al een tijdje bezoeken maar had nog geen goede reden om daar heen te gaan maar nu met Morena dus wel.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan