Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOp sexvakantie... naar Centraal Afrika... is sowieso een hachelijke onderneming!Ik zou alleen even niet op seksvakantie gaan naar Centraal Afrika. Het is weliswaar geen SOA maar wordt wel snel via sekswerkers verspreid.
Ja, is hetzelfde.Ik lees mpox, monkeypox en apenpokken, dat is allemaal hetzelfde neem ik aan?
Dat heet tegenwoordig een avontuurlijke vakantieOp sexvakantie... naar Centraal Afrika... is sowieso een hachelijke onderneming!
De lijst van sexueel overdraagbare ziekten die je daar kan oplopen is langer dan mijn arm!
Jeetje, ik maak me wel zorgen. Het lijkt alsof er steeds meer dit soort ziekten zijn. Nu ook met knokkelkoorts. Misschien toch omdat we veel reizen? Ik reis ook veel en vind het uiterts ontprettig als iemand naast me ziek is. Ik lees mpox, monkeypox en apenpokken, dat is allemaal hetzelfde neem ik aan?
Nu... heb genoeg ervaring in Afrika... om te weten wat niet te doen!Dat heet tegenwoordig een avontuurlijke vakantie![]()
Dan heb je nog steeds één boosterprik nodig omdat mpox net iets anders is.Ik ben oud genoeg om nog ingeënt te zijn tegen de mensenpokken en dat schijnt ook effectief te zijn tegen de apenpokken.