- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://carpediemmassage.nl/masseuses/monique
- Totale kosten (in euro)
- 205
Vandaag weer de stoute schoenen aan. Op basis van het web profiel een afspraak gemaakt met Monique.
Bij binnenkomst even moeten wachten, netjes wat te drinken aangeboden gekregen. Toen kwam ze op de kamer. In het profiel staat mid 30, hmm, ik denk dat ze er 10jaar naast zitten
.
Maar toch goed lijf!
Even alleen douchen en op de mat geklommen. De massage is erg goed. Bij het omdraaien de vraag hoe ze het moest afmaken. Pmc, nmc?
Ik dacht nog, als dit met zo lekker is als de rest, dus voor de full package gekozen. Dit viel tegen, achteraf spijt van, ik denk dat alleen de massage beter was geweest.
Dus, massage zou ik voor terug gaan, maar geen extra's meer.
Bij binnenkomst even moeten wachten, netjes wat te drinken aangeboden gekregen. Toen kwam ze op de kamer. In het profiel staat mid 30, hmm, ik denk dat ze er 10jaar naast zitten

Maar toch goed lijf!
Even alleen douchen en op de mat geklommen. De massage is erg goed. Bij het omdraaien de vraag hoe ze het moest afmaken. Pmc, nmc?
Ik dacht nog, als dit met zo lekker is als de rest, dus voor de full package gekozen. Dit viel tegen, achteraf spijt van, ik denk dat alleen de massage beter was geweest.
Dus, massage zou ik voor terug gaan, maar geen extra's meer.