Vanmiddag deze petite dame bezocht, mooi maar tenger figuurtje, ik dacht ga eens nader kennismaken, goed bevallen.
Terzijde was erg rustig op de kade, denk nog geen 20 procent van de kamers bezet...
Ze zit inderdaad op 141 en rechts onder, in kozijn staat inderdaad nog een extra aanduiding:2, dus eerdere melding van kamer 2 is correct.
Begonnen met een slow maar erotische massage, waarna er al redelijk snel overgegaan is tot een pijpsessie. Moet zeggen dat doet ze best goed, natuurlijk zijn er betere maar ook slechtere pijpsters.......ik vond het niet tegenvallen, ze neemt mijn lieve jongeheer goed van alle kanten ook wel diep in dr keel, en vergeet ook mijn ballen niet.
Na tijdje overgegaan in 69, heeft mooi fijn klein lekkere poes, alles in verhouding zeg maar, smaakte in elk geval fris en schoon, werd daar ook wel wat gevorligervals ik haar beetje flink door likte... verder drietal standjes gedaan, waarbij ze ook een flinke inzet toont. Voor mij als andere vaste dames op de kade er niet zijn wel een goede vervangster.
Beetje nagekletst, is nu een drietal jaren hier, en haar vrije dag is normaliter vrijdags.