Recensie Monica, Zeebrugge (Leuven) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Loverpussy

Newbie
22
30/05/22
16
2
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/blowjob-without-sweet-girl.html
Totale kosten (in euro)
150
Echt niet wat ik verwachtte en zeker niet voor een dame die in het huis langs de ring haar afspraken doet. Had afgesproken voor een uur dar 45 minuten afspraak niet mogelijk was. Kwam binnen dame in rolkraag en trainingsbroek dus al niet echt een sexy ontvangst. Is een oudere dame maar zeker nog aantrekkelijke dame, maar je krijgt gewoon gevoel laat ons dit hier zo rap als kan afhandelen. Vraag douche, dus even opgefrist en dan stuurt ze je naar boven zodat zij zich kan opfrissen en komt dan naakt de trap op. Kusjes maar geen tongzoenen, begint te pijpen (kan wel goed pijpen). Dan haar proberen te verwennen, maar na paar minuten wordt het door haar afgebroken. Jasje aan en vraagt dan welk standje. Wel een zeer nauw/strak poesje. Dus paar keer zeer hard op de rem moeten staan. En na de daad zegt ze 'ik praat niet veel', dus krijgt nog meer een zeer onwennig gevoel. Vraagt dan maar voor een massage. OK, met als antwoord erachter 'not verry good at it'. Dus ja wel klaargekomen maar oh zo een teleurstelling omdat je een slecht gevoel krijgt bij de ontmoeting en ook niets van communicatie.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Voetfetish
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/monica-blowjob-without-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Als recent gescheiden veertiger, begeef ik mij sinds kort opnieuw op het terrein van de betaalde liefde. En via redlights maandag terecht gekomen bij Monica in Zeebrugge waarvan de foto's mij wel aanspraken, recente foto's maar ook enkele foto's van een paar jaren geleden. In ieder geval, zij is het. What you see is what you get.

Afgesproken via whatsapp voor 1u/150euro met pzc en nmc. Anaal is +50 maar niet mijn ding met mijn ding. CIM is ook +50 maar vond ik wat veel voor een eerste keer

Ik vind haar een lekkere body hebben met borstjes zoals op de foto, slanke taille op een lekkere poep en mooie voetjes waar ik wel een zwak voor heb. Leeftijd kan kloppen.

Kussen is ietwat terughoudend, tong blijft wat achterwege maar tijdens de daad werd het wat losser. Pzc was goed, al staand gepijpt. Dan fris kutje gelikt dat nat werd en ook het sterretje geproefd alvorens vooraan binnen te gaan in missionaris, ze voelt strak aan. Ze kijkt je aan, laat zich zoenen, beweegt mee en dan beentjes in de lucht, teentjes in de mond en zuigen maar. Nog een fetish! Maar geloof mij, de dame nam eerst douche en vroeg van mij hetzelfde, geen vieze geurtjes of smaakjes.

Het was zeer aangenaam, alvast beter dan mijn ex lol, en dan vraagt zij voor haar favoriete doggy want ze stond heet, zei ze. Die poep en die taille zijn een mooi zicht, het ritme werd door haar opgevoerd, ik kwam al snel stevig klaar, móest blijven doorgaan en dan kwam zij al dan niet gespeeld - we weten wel hoe het gaat - ook klaar. Ik schat dat ik dan iets meer dan 30min binnen was.

Het uur werd, denk ik, volledig gerespecteerd met een goed gesprek en wederzijds strelen waar zij nog geprobeerd heeft om er weer leven in te krijgen maar ik lag daar goed zo.

Tja, ik ben buiten gegaan als happy single en ga proberen beter in vorm te zijn de volgende keer want ze smaakt naar meer. Alleen weet ik nog niet waar, want ze reist doorheen het land.

Nog eens bij ons Monica geweest in Zeebrugge (mét nieuwe foto's trouwens) want de eerste keer smaakte naar meer. Ik had hetzelfde in gedachte maar wou beginnen met pzc én CIM. De ontvangst was hartelijk, ze leek blij van mij terug te zien. Voor de rest zelfde stramien : elkaar strelen tijdens het uitkleden , wederzijdse kusjes op de lippen en in de hals, tasten in het kruis, zij eerst even de douche in, dan ik. De bj was in de badkamerdeur : ik staand, zij gehurkt. Het was opnieuw zalig, zacht met een gevarieerd tempo. De bron, de zaadbollen, werd ook gestimuleerd en gemasseerd. Heeft toch zo'n 10 min geduurd tot er geen weg terug meer was. Ze voelde dat uiteraard, nam mijn leuter stevig vast en de ontlading volgde. Ik bleef in haar mond tot het pompen voorbij was. Daarna werd mijn witte goud zorgvuldig uitgespuwd in een doekje en ging ze de mond spoelen. Ik heb hem ook wat opgefrist. Ze had een glimlach op haar gezicht bij het zien van mijn gelukzaligheid die ik moeilijk kon wegsteken, tja.

Daarna samen op bed waar ik haar een massage voorstelde die ze wist te appreciëren. Nogmaals, ze heeft een lekker lichaam. Tijdens de massage uiteraard ook oraal gepasseerd op alle plaatsen waar ik wilde passeren en dat zijn er wat. Onder meer tussen de billen beland en het sterretje minutenlang gelikt. Lekker geil én zoet, zoals het hoort. Dan omgedraaid en via een rondje tietjes afgezakt naar de vallei der liefde. Aanvankelijk wat zeepsmaak maar bij het nat worden begon het te smaken zoals een poes hoort te smaken. Er was gehijg te horen, de klit werd hard, haar bekken bewoog maar heb haar niet tot aan het plafond gekregen. Hoedanook het was zo lekker als een snoepje al zou ik bijvoorbeeld nooit een snoepje eten met poesjessmaak, laat staan aarssmaak😆 Raar, toch? Dat zal dan wel de chemie achter de opgewondenheid zijn waarschijnlijk.

In ieder geval, de leuter was weer wakker. We begonnen ook deze keer in een klassieke missionaris met sensueel gekus, geen diep tongen. Uiteindelijk ben ik weer op de teentjes gaan zuigen en de voetjes gaan likken terwijl ik gevarieerd verder stootte, soms diep, soms teasend om wat te pauzeren. We keken mekaar voortdurend aan in de ogen (mooie ogen trouwens) wat ik doorgaans niet kan. Ze begon zelf haar klit te stimuleren en leek op een gegeven moment opnieuw heet te staan. De doggy van vorige keer in gedachte, stelde ik zelf voor om te wisselen. Ze keerde zich om met veel enthousiasme, zoals een kind dat op het laatste moment te horen krijgt dat het naar Plopsaland mag. Anyway, ik ging overmoedig voor hard want ik wist als ik kom, ga ik gewoon door. Awel, ze kwam opnieuw tot een al dan niet gefaked orgasme. Bij mij is het effect er alvast niet veel minder om. Samen wat bekomen en nog wat gebabbeld, dan zij de douche onder maar ik niet. Heb haar geur en smaak nog op mij 😊

Opnieuw geslaagd dus, deze keer 200 euro voor een sensueel én
culinair😉 uurtje. Ga ik nog terug? Uiteraard. Ga ik ook eens ergens anders proberen? Mja, maar wat als de klik daar minder is? Dilemma dilemma,...

Deze had zondag jammer genoeg geen tijd voor mij en zit nu tot minstens komende zondag in Leuven waarvoor ik pas.
De bovenvermelde link werkt niet meer maar zij bestaat nog wél, FYI :

Terug
Bovenaan Onderaan