Recensie Monica, Westerhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Koster

Newbie
7
05/09/21
3
2
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/onbeperkt-klaarkomen-milkingmachine_7289226
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nadat ik mijn nieuwsgierigheid niet kon bedwingen om eens afgemolken te worden door een machine heb ik een afspraak gemaakt met Monica. Dit ging snel en makkelijk via een bericht op sexjobs. Ze reageert snel en is beleefd in haar communicatie.
Eenmaal in de buurt krijg je een adres waar je op een parkeerplaats kunt parkeren zodat je niet te veel opvalt.
Je wordt hartelijk ontvangen door een sexy geklede dame.
De milkingsessie was helaas niet zo mijn ding maar ze doet erg haar best om het je naar de zin te maken. Eerst ga je geblinddoekt op de verwarmde massagetafel liggen en warmt ze je op met een korte massage, hierbij vergeet zs je jonge heer zeker niet. Daarna zet ze de machine erop maar door het geluid wat het apparaat maakte werd ik niet erg opgewonden. Ze heeft een muziekje opgezet maar helaas lukte het niet. Ze heeft het toen handmatig afgemaakt zodat ik wel naar tevredenheid huiswaarts kon gaan.
Als het je ding is is het zeker een aanrader, een erg lieve en sociale vrouw die het je zeker naar de zin wil maken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan