damestester
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Cupmaat
- A
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Eveline/Evelin is nog maar 19 jaar oud en ik vond haar echt fijn. Lang en slank, lange benen, beetje modelachtig. Erg knap gezicht, alleen een wat hoge Griekse neus, maar dat was juist charmant. Ze is erg slank met echt kleine tietjes. Haar kutje is mooi en roze, alleen niet erg strak.
Evelin praat heel goed Engels, ze komt intelligent over. Charmant en met humor. Heerlijk om zo'n mooi en zacht lichaam te betasten. Pijpen is helaas niks, een trend onder nieuwe meiden zoals ik eerder zei. heel kort. Maar neuken is heerlijk! Heel lang mag ik tekeer gaan, hard en diep. Wat een prachtig uitzicht, heerlijk om in de spiegel te zien hoe ik zo'n mooie meid van achter pak.
Geen service maar lekker neuken en een prachtige meid (als je van mager houdt!), ik zal haar zeker nog eens nemen.
Evelin praat heel goed Engels, ze komt intelligent over. Charmant en met humor. Heerlijk om zo'n mooi en zacht lichaam te betasten. Pijpen is helaas niks, een trend onder nieuwe meiden zoals ik eerder zei. heel kort. Maar neuken is heerlijk! Heel lang mag ik tekeer gaan, hard en diep. Wat een prachtig uitzicht, heerlijk om in de spiegel te zien hoe ik zo'n mooie meid van achter pak.
Geen service maar lekker neuken en een prachtige meid (als je van mager houdt!), ik zal haar zeker nog eens nemen.