Recensie Monica (Pol), Duisburg, Vulkanstraße, Haus 48 k1 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ook net terug uit Duisburg,
De planning was monica doggy neuken , maar helaas kamer bezet, rood kaartje aan de deur, 20:15u langs gelopen toen en ghanese geneukt ( zie ander recensie) rond 20:45u nog een keer langs monica 's deur gelopen nog steeds bezet.
Toen maar naar huis gegaan.
Weet iemand welke tijd en dag je de meeste kans hebt om haar te treffen?
Zaterdag is het irritant druk met geile beren.
 
Weet iemand welke tijd en dag je de meeste kans hebt om haar te treffen?
Probeer eens rond een uur of 6-7, etenstijd dus. Ik heb haar afgelopen week, ook gisteren, rond die tijd (voor het eerst) zien staan en een praatje gemaakt, maar hoewel ze beslist een sexy uitstraling heeft, is ze mijn type echt niet.
 
Wanneer is ze aanwezigheid?
Ik ben een keer op zondag en donderdag geweest maar geen monica helaas😒
Ik ben op woensdag avond geweest, rond 22:30 zag ik haar daar ik wilde bij haar binnen maat ze zei dat ze bezig was,ze zei kom later terug maar was deur hele tijd op slot je moet eigenlijk geluk hebben, ze heeft vast klanten die lange binnen blijven ik hoorde bij haar kamer iemand praten over politiek 🤣 maar geen seks.
 
Ik was woensdagavond op de Vulkan, maar haar rolluiken aan de buitenkant van haar kamer waren dicht. Onderweg naar Duisburg hoorde ik het liedje "Dansen op de vulkaan" van de band De Dijk op de radio in de auto. Toepasselijk.

Als Monica aanwezig is staan haar rolluiken half omhoog en ook het rechterraam staat dan in kiepstand.

Haar deur is sowieso vaak dicht, veel klanten die voor langere tijd binnen blijven. Mocht ik haar spotten dan laat ik het weten.
 
Ik was woensdagavond op de Vulkan, maar haar rolluiken aan de buitenkant van haar kamer waren dicht. Onderweg naar Duisburg hoorde ik het liedje "Dansen op de vulkaan" van de band De Dijk op de radio in de auto. Toepasselijk.

Als Monica aanwezig is staan haar rolluiken half omhoog en ook het rechterraam staat dan in kiepstand.

Haar deur is sowieso vaak dicht, veel klanten die voor langere tijd binnen blijven. Mocht ik haar spotten dan laat ik het weten.
Geruchten gaan dat ze in Hamburg verblijft om de Poolse voetbalselectie te dienen als mentale oppepper.
 
Volgens mij is ze op vakantie is haar kamer bezit door iemand anders? Of gewoon dicht met kaartje hangt op deur klink
Ken jij nog toevallig iemand met zulke mooie grote borsten op de Vulkaan?
Was ook een dame die had grote borsten ze komt uit romeinie ze zat op de begane grond, ik heb haar paar keer bezocht ze geeft ook redelijk goed service, die is volgens mij ook weg denk dat ze Sandra heet
 
Laatst bewerkt:
Ken jij nog toevallig iemand met zulke mooie grote borsten op de Vulkaan?

In het Vulkanhaus 17-19 heeft ook Celessta mooie grote borsten en een lekkere flinke kont. Ze zit op kamer 115, eerste verdieping. Was vorige week wel op vakantie, ik weet niet of ze al terug is.

In Eros26 heb ik ook een paar meiden (Elena - Tiffany - Gina - Diana) in de buitenste gangen gezien met vollere borsten. Kijk zelf maar eens.
 
In het Vulkanhaus 17-19 heeft ook Celessta mooie grote borsten en een lekkere flinke kont. Ze zit op kamer 115, eerste verdieping. Was vorige week wel op vakantie, ik weet niet of ze al terug is.

In Eros26 heb ik ook een paar meiden (Elena - Tiffany - Gina - Diana) in de buitenste gangen gezien met vollere borsten. Kijk zelf maar eens.
Dankjewel! Ik zal eens kijken, Tiffany en Celesta ken ik, die andere nog niet. Ik las dat iemand super slechte ervaring had gehad met Diana…
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
39.387
Berichten
766.086
Leden
35.315
Nieuwste lid
vip777business
Terug
Bovenaan Onderaan