Recensie Monica, Pieter Vanderdoncktdoorgang 1R 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.384
11/07/21
12.516
108
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een paar dagen ervoor had ik al een kort praatje gemaakt met deze Roemeense maar nu gingen we naar boven en eens we boven waren gaf ik haar een briefje van 50 en op enkele seconden was ze al uitgekleed en dat doet al een beetje vermoeden wat de rest van de date zal worden, gehaast bandwerk.
Ze begon mij stevig te pijpen en ze zat vlak naast mij zodat ik haar vlot kon betasten wat ze ook toeliet en toen keek ze mij uitdagend aan en zei come on baby, fuck me, fuck me baby, fuck me!!!
Ze ging op haar rug liggen zodat ik haar kon penetreren en sloot haar ogen en maakte wat fake geluiden en na nog geen 30 seconden begon ze al te vragen of ik ging klaarkomen en zei haar toe a little moment en niet veel later was de klus geklaard.
Nu, als de dame niet te afstandelijk is ben ik wel iemand die wel snel kan klaarkomen maar voor sommige bezoekers zou dit wel een probleem kunnen zijn.
Voor haar looks zou ik deze dame nog wel willen bezoeken maar voor haar service zijn haar buurvrouwen, Anna links en Larissa haar overbuurvrouw een stuk beter.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan