- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://kweekweg10.com/ladies/monica/
- Totale kosten (in euro)
- 110,00
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag maar weer naar Apeldoorn getogen en omdat Sophie wel op de agenda stond maar niet was gekomen maar eens Monica geboekt. Op de site een weinig zeggende foto en geen opties die worden gemeld. Dus de verwachting was niet hoog.
Bij aankomst komt een vrolijke dame na beneden en blijkt inderdaad Monica te zijn. Vrolijk babbelend onder de douche en daarna op bed.
Moet zeggen, echt knap en slank is zij niet, maar het was een prima date. De opties genomen maar niet allemaal gebruikt. De 50 euro extra voor pzc (zonder condoom gebruik doe ik zo wie zo niets) vond ik prijzig, maar dus niet gedaan. Heerlijk laten pijpen met condoom en lekker geneukt. Lekkere borsten, puur natuur.
Prefereer Anna, Daisy, Sabina etc. maar Monica is een prima alternatief maar ik denk wel dat ik het bij een half uur hou, terwijl ik normaal bij een bekende dame ga voor een uur.
Bij aankomst komt een vrolijke dame na beneden en blijkt inderdaad Monica te zijn. Vrolijk babbelend onder de douche en daarna op bed.
Moet zeggen, echt knap en slank is zij niet, maar het was een prima date. De opties genomen maar niet allemaal gebruikt. De 50 euro extra voor pzc (zonder condoom gebruik doe ik zo wie zo niets) vond ik prijzig, maar dus niet gedaan. Heerlijk laten pijpen met condoom en lekker geneukt. Lekkere borsten, puur natuur.
Prefereer Anna, Daisy, Sabina etc. maar Monica is een prima alternatief maar ik denk wel dat ik het bij een half uur hou, terwijl ik normaal bij een bekende dame ga voor een uur.