CUNN1L1NGUS
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Monica
- Totale kosten (in euro)
- 370
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Hoi,
Vanmiddag 2 uurtjes met Monica gerollebold. Monica is een knappe en lieve dame die er veel jonger uitziet dan ze in werkelijkheid is.
Ze heeft een zeer mooi en petit lichaam. Het is een knuffelaar eerste klas en speelde lekker met mijn lichaam. Lekker in de nieuwe jaccuzi in de Jungleroom gezeten totdat onze handen helemaal gerimpeld waren.
Tussen de leuke gesprekjes door heeft ze me heerlijk gepijpt en intiem gemasseerd.
Het enige probleem met deze date was dat de tijd veel te snel ging, voordat we het wisten werden we van boven gebeld dat het tijd was. Er komt zeker een vervolg.
Groetjes Sil,
P.S. Schatje je bent een prachtig mens , zowel van binnen als van buiten
Vanmiddag 2 uurtjes met Monica gerollebold. Monica is een knappe en lieve dame die er veel jonger uitziet dan ze in werkelijkheid is.
Ze heeft een zeer mooi en petit lichaam. Het is een knuffelaar eerste klas en speelde lekker met mijn lichaam. Lekker in de nieuwe jaccuzi in de Jungleroom gezeten totdat onze handen helemaal gerimpeld waren.
Tussen de leuke gesprekjes door heeft ze me heerlijk gepijpt en intiem gemasseerd.
Het enige probleem met deze date was dat de tijd veel te snel ging, voordat we het wisten werden we van boven gebeld dat het tijd was. Er komt zeker een vervolg.
Groetjes Sil,
P.S. Schatje je bent een prachtig mens , zowel van binnen als van buiten
Laatst bewerkt: