quierosexo
Newbie
Ja, Monica is sinds vorige week weer aan het werk. De komende dagen aanwezig.
veel plezier met deze heerlijke Monica.
veel plezier met deze heerlijke Monica.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWelke kamer precies?Vandaag gewoon aanwezig en eerste kerstdag ook. Heeft nu kamer vlakbij de passage 11/25.
Denk wel 20 jaar terugZeker....maar dat is meer dan 10-15 jaar terug...
Was een samen met een groepje braziliaanse dames...
Als ik de juiste voor mij heb zat zij in 2001 in de Poeldijkstraat daar in die passage , als je naar binnen liep dan zag je gelijk de deur met een Braziliaans vlaggetje erop.Denk wel 20 jaar terug
Dit verhaal trekt wel mijn aandacht.Als ik de juiste voor mij heb zat zij in 2001 in de Poeldijkstraat daar in die passage , als je naar binnen liep dan zag je gelijk de deur met een Braziliaans vlaggetje erop.
Wie ik bedoel in de Poeldijkstraat is ongeveer in 2001 geweest , kan voor mij niet anders zijn want ben daarna zelf maar voor 20 jaar naar Brazilië gegaan.Dit verhaal trekt wel mijn aandacht.
Ik geloof toch dat die Valeria nu niet al jarenlang in de Doubletstraat is.
In de Poeldijkstraat heb ik haar heel vaak bezocht.
Volslank vond ik haar niet. Ze woog 63 kg, bij haar ruim 160 cm wat overgewicht. Maar ik ben vaak door haar gemasseerd met haar voeten en dat was perfect, Ja trampling met volle gewicht goed verdeeld over haar voeten. Ze heeft zelfs een keer op mijn gezicht gestaan.
Maar ik heb haar niet meer gezien toen ze 30 werd. Ik had nog een verjaardagscadeautje voor haar. Helaas nooit aan haar kunnen geven. Na haar verjaardag zou ze teruggaan naar Brazilie.
En als ik het goed heb was dat december 1997. (Ik begreep toen dat ze van 1967 was).
Wat een weemoed dit verhaal.
Maar ik ben nu ook benieuwd naar Monica waar ik nog nooit naar binnen ben gegaan. Overigens, met Valeria sprak ik altijd Engels. Haar Engels was uitstekend.