- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8011922-monica
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Deze dame lang geleden al eens bezocht in Hoorn, nu dus in Amstelveen en zij is de uitzondering op de regel qua Chinese dames. Zij is de vrouw van de foto's, ze is schoon, uitermate vriendelijk en doet alles om het jouw naar de zin te maken. Als je haar gewoon normaal behandelt krijg je terug wat je geeft. Lang verhaal kort, bij binnenkomst even afrekenen en dan douchen. Na de douche gaan liggen en dan krijg je de vraag wat je wil en wat je lekker vindt. Eerst gekozen voor een lekker blowjob en dan zien we wel verder. Dan gaat deze dame aan de gang tussen je benen en word alles daar beneden meegenomen, ballen worden meegenomen en ook het rimmen komt voorbij. En ze kan gewoon geweldig lekker pijpen en stopt niet voordat ze alles in haar mond heeft, en dan gaat ze gewoon nog een minuutje door zodat ze zeker weet dat alles eruit is.
Opfrissen en een massage gehad, zonder olie en verrassend lekker en ontspannend te noemen, daarna begon ze me opnieuw te pijpen en hebben we het na een aantal posities in doggy afgemaakt. Nog even kunnen douchen, daarna kreeg ik nog een Chinese maaltijd aangeboden welke ze net daarvoor had gemaakt. Even geproefd en was lekker maar ik had geen tijd meer, afgesproken dat ik de volgende keer wat mee eet met haar.
Enig minpunt, ze spreekt weinig Engels, het is meer Engels / Spaans dus een goed gesprek is niet echt mogelijk. Voor mij dan, mijn Spaans is het niet helemaal zal ik maar zeggen. Herhalingsgevaar, jawel. Het is gewoon een leuk, aardig mens die je echt tevreden probeert te stellen. Of misschien komt dat ook wel omdat ik een redelijke klik met haar had.
Opfrissen en een massage gehad, zonder olie en verrassend lekker en ontspannend te noemen, daarna begon ze me opnieuw te pijpen en hebben we het na een aantal posities in doggy afgemaakt. Nog even kunnen douchen, daarna kreeg ik nog een Chinese maaltijd aangeboden welke ze net daarvoor had gemaakt. Even geproefd en was lekker maar ik had geen tijd meer, afgesproken dat ik de volgende keer wat mee eet met haar.
Enig minpunt, ze spreekt weinig Engels, het is meer Engels / Spaans dus een goed gesprek is niet echt mogelijk. Voor mij dan, mijn Spaans is het niet helemaal zal ik maar zeggen. Herhalingsgevaar, jawel. Het is gewoon een leuk, aardig mens die je echt tevreden probeert te stellen. Of misschien komt dat ook wel omdat ik een redelijke klik met haar had.