Raffie1995
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4323893-monaliza
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Een absolute aanrader, kon gelijk bij haar terecht ookal was het laat, en het toeval was ook nog dat ze 1 straat verderop zat waar ik woon,
Ze ontvangt in geile lingerie, en kwam spontaan over, ze zorgde voor een lekker muziekje op de achtergrond om in de vibe te komen en veel was er mogelijk, zonder het te vragen nam ze mijn pik diep haar mond en deed ze aan op zijn russisch, ( wat met haar borsten een geweldig gezicht was,
Uiteindelijk haar lekker cowgirl geneukt en het doggy afgemaakt,
Ze zal hier helaas niet lang meer blijven maar nog wel een aantal dagen, ik ga wellicht nog een keer terug, als je van BBW houd moet je deze Portugese bezocht hebben.
Ze ontvangt in geile lingerie, en kwam spontaan over, ze zorgde voor een lekker muziekje op de achtergrond om in de vibe te komen en veel was er mogelijk, zonder het te vragen nam ze mijn pik diep haar mond en deed ze aan op zijn russisch, ( wat met haar borsten een geweldig gezicht was,
Uiteindelijk haar lekker cowgirl geneukt en het doggy afgemaakt,
Ze zal hier helaas niet lang meer blijven maar nog wel een aantal dagen, ik ga wellicht nog een keer terug, als je van BBW houd moet je deze Portugese bezocht hebben.