WHEM Mona, Private Girls, Wommelgem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met deze jongedame?
Ik ben haar daarnet gaan neuken. Kyara was niet vrij en ben dan voor Mona gegaan. Ze is een vlaams meisje van in de 20. Niet super slank maar echt wel een lekker lichaam, mooie strakke kont en dikke naturel tieten. Ze zit al 5 jaar in het vak zei ze. Haar kutje voelt lekker om te neuken maar is niet strak, heb ze met men hele hand gevingerd. Ze houdt van hard geneukt worden, moest me regelmatig tegenhouden om men zaag niet in de condoom te verliezen. Heb ze ook zachtjes gewurgd tijdens de seks. Ik vond ze persoonlijk zalig om te neuken, zoals veel meisjes bij private girls :) Op het einde heb ik haar lekkere tieten ondergespoten Morgen is het wel haar laatste dag en dan vertrekt ze voor een paar maanden naar het buitenland. Ze komt pas in in oktober of november terug.

Vroeger toen ze nog prive deed, 2 keer mee afgesproken en 2 keer geen reactie meer toen ik aan haar deur stond dus heb ze toen links laten liggen.

Ook eens gelezen dat ze een pruik droeg ofzo...
Je kan recensies van haar vinden onder Jess antwerpen/luchtbal

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan