- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/molly-gfe-3.html
- Totale kosten (in euro)
- 180
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vandaag na heel lang twijfelen dan toch uiteindelijk een bezoekje gebracht aan Molly. Na het afhandelen van het financiële gedeelte werd ik onmiddellijk begeleid naar de badkamer waar ik een handdoek werd toegestoken en verder m'n plan moest trekken. Na 5min ben ik naar de kamer gestapt waar Molly druk in de weer was met haar GSM. Niet veel lang later moest ik me op het bed leggen en kon het werk beginnen.
De positieve punten:
- Molly spreekt uitstekend Engels
- ze heeft werkelijk een fantastisch lichaam, zelden zo'n mooi meisje tegengekomen, maar dat is natuurlijk persoonlijk
- pzc was heel goed, en diep
- de sex was er eigenlijk ook niets op aan te merken
- prachtige naturelle borsten
de negatieve puntjes dan:
- na 40min stond ik terug buiten, hoewel ik voor een uur had betaald...
- tongzoenen deed ze niet, hoewel dat wel op haar profiel staat vermeld
- in het begin nogal afstandelijk, maar dat heeft gelukkig niet lang geduurd.
- de communicatie vooraf loopt ook niet altijd even vlot, soms een dag wachten vooraleer je antwoord krijgt
Ik ben eerlijk gezegd met een gemengd gevoel terug huiswaarts gegaan, zeker omdat ik na 40min al terug buiten stond. Aan de andere kant is het werkelijk een fantastische dame, en misschien ligt het ook deels aan mij gezien dit de eerste keer was bij deze dame en ik niet al te goed wist wat kan/mag, het was wat aftasten. Ik wil haar nog een tweede kans geven en ga waarschijnlijk nog eens terug.
Molly zou nu tot 2/9 in Brugge blijven.
De positieve punten:
- Molly spreekt uitstekend Engels
- ze heeft werkelijk een fantastisch lichaam, zelden zo'n mooi meisje tegengekomen, maar dat is natuurlijk persoonlijk
- pzc was heel goed, en diep
- de sex was er eigenlijk ook niets op aan te merken
- prachtige naturelle borsten
de negatieve puntjes dan:
- na 40min stond ik terug buiten, hoewel ik voor een uur had betaald...
- tongzoenen deed ze niet, hoewel dat wel op haar profiel staat vermeld
- in het begin nogal afstandelijk, maar dat heeft gelukkig niet lang geduurd.
- de communicatie vooraf loopt ook niet altijd even vlot, soms een dag wachten vooraleer je antwoord krijgt
Ik ben eerlijk gezegd met een gemengd gevoel terug huiswaarts gegaan, zeker omdat ik na 40min al terug buiten stond. Aan de andere kant is het werkelijk een fantastische dame, en misschien ligt het ook deels aan mij gezien dit de eerste keer was bij deze dame en ik niet al te goed wist wat kan/mag, het was wat aftasten. Ik wil haar nog een tweede kans geven en ga waarschijnlijk nog eens terug.
Molly zou nu tot 2/9 in Brugge blijven.