Moet ik me zorgen maken nr 10000

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gameb0y

Vaste klant
138
10/08/21
174
13
Van nature schiet ik niet snel in de paniekmodus, maar ik heb een vraag die ik wil voorleggen aan de heren en dames.

Een aantal weken geleden voor de eerste keer een afspraak gemaakt met een Shemale -verhaal van geen glijmiddel, dan maar shampoo- hier heb ik de dame in kwestie gepijpt. Omdat ik een beugel heb gehad loopt er achter mijn voortanden een draadje wel vast zit d.m.v. lijmbolletjes. Ik denk bij een bepaalde move ik haar eikel raakte. Binnen een nano-seconde was haar pik uit mijn mond. Ze bekeek de situatie even en pakte een condoom zodat we verder konden gaan.

Zou ik me zorgen moeten maken voor HIV of iets anders? Ik heb verder geen bloed gezien of geproefd.

De reden dat ik het vraag is dat ik nu een aantal keren verkouden/grieperig ben geweest. Goed zweten in de nacht. Dank voor de serieuze antwoorden!
 
Je hoeft je geen zorgen te maken hoor! Griep, verkouden en hooikoorts heerst op het ogenblik. Wat wil je met dit idiote weer.

Persoonlijk zou ik bij shemales wel altijd een condoom gebruiken. En als die daar een probleem mee heeft dan is het pech hebben. Die shemale verdiend aan jou, maar dat betekend niet dat jij niet aan je eigen gezondheid mag denken toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan