Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, had ik ook al door... Via internet vertrouw ik geen medicijnen net zoals ik sommige info niet vertrouw. Ik wilde gewoon eens weten wat anderen voorgeschreven kregen van hun dokter.Gebruik alstublieft je gezond verstand en ga niet zomaar experimenteren met al de middeltjes die sommigen je hier aanraden, maar ga naar je huisarts of -uroloog. Die mensen zijn daarvoor opgeleid en hebben hun beroepsgeheim en garanderen je je privacy. Heb je desgevallend nood aan een of ander medicijn, dan weten zij beter dan al die vermeende en zelfverklaarde artsen en apothekers hier welk je nodig hebt, en hoe en hoeveel en wanneer je wat moet gebruiken. Begin a.u.b. zelf niet te experimenteren met via het internet aangekochte spul. Niet zelden is het gewone rommel die niet werkt, maar het kan gaan tot echt gevaarlijk spul. Gebruik je verstand.
Verstandige man…..!Gebruik alstublieft je gezond verstand en ga niet zomaar experimenteren met al de middeltjes die sommigen je hier aanraden, maar ga naar je huisarts of -uroloog. Die mensen zijn daarvoor opgeleid en hebben hun beroepsgeheim en garanderen je je privacy. Heb je desgevallend nood aan een of ander medicijn, dan weten zij beter dan al die vermeende en zelfverklaarde artsen en apothekers hier welk je nodig hebt, en hoe en hoeveel en wanneer je wat moet gebruiken. Begin a.u.b. zelf niet te experimenteren met via het internet aangekochte spul. Niet zelden is het gewone rommel die niet werkt, maar het kan gaan tot echt gevaarlijk spul. Gebruik je verstand.
33%En na de eerste maal houdt je erectie dan gewoon aan? en wat bedoel je met 1/3? Ik ben hier nieuw in ;-)