Moeder/dochter of zusjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

witn

Wandelaar
31
17/10/22
16
2
Je ziet soms eens een advertentie passeren die trio's aanbieden met moeder en dochter of 2 zusjes maar zoals iedereen wel weet zijn die altijd fake en zijn dat meestal gewoon 2 vriendinnen of zo. Maar ik vraag mij toch af of er iemand al eens een ervaring had met iets dergelijks waarvan je zeker weet dat ze gerelateerd zijn. Indien wel laat gerust weten waar dit te vinden is

In 2017 sprak ik regelmatig af met de Hongaarse Judith. Zij werkte afwisselend bij dynamiteprive of samanthaprive. Ik sprak met haar af in hotels en een enkele keer bij haar thuis. Haar moeder kwam ik viavia in Den Haag tegen...haar een keer naar haar dochter gebracht en van het 1 kwam het ander😁beide ontmoet ik nog regelmatig maar samen is het bij 1 keer gebleven.

Tja, de drie Roemeense zusjes die eerder in Antwerpen en later (nu) in Den Haag werken zijn toch echt zusjes van elkaar. Ramona, Jasmine en Andra genaamd. Ze zijn alle drie wel "flat chested" met cup A en daardoor niet meteen mijn "smaak" , maar een trio met drie zussen lijkt me wel kinky.

Tja, de drie Roemeense zusjes die eerder in Antwerpen en later (nu) in Den Haag werken zijn toch echt zusjes van elkaar. Ramona, Jasmine en Andra genaamd. Ze zijn alle drie wel "flat chested" met cup A en daardoor niet meteen mijn "smaak" , maar een trio met drie zussen lijkt me wel kinky.
flat chested is zijn lievelings dames....

Ik heb ze getracht te zoeken op kinky maar op naam vind ik ze niet. Heb je wellicht een linkje?

Terug
Bovenaan Onderaan