MMV en MVM trio's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mmv is iets waar ik vertrouwd mee ben...
Wel altijd via het bureau waar ik bij werk...
Trouble is... 2 mannen vinden die hier onderling mee omkunnen 😅
En waar is dit bureau gelegen 😉 Interesse is zeker 😉😘
Iemand interesse in een MVM trio? Wil ik al graag eens doen. Zelf ben ik 33j. Ervaring met gangbangs, maar dat is net iets te druk. Het lijkt me geil om samen een dvp te bezoeken en ze hard te neuken. We kunnen zelf een dame uitzoeken om naartoe te gaan. Elk betaald z'n eigen deel, uiteraard.
Welke regio. Zelf uit Antwerpen noord.
 
Laatst bewerkt:
Op zoek naar een leuke man die af en toe mee wil gaan wandelen. Trio's MVM of MMV of om samen naar eventuele GB te gaan (als de thuis situatie het toelaat 😜) Het kijken naar een dvp of dame die met een andere man bezig is lijkt me erg geil, om daarna haar met 2 lekker te verwennen. Ben Zelf verzorgde man van 40 die voor veel te vinden is. Afkomstig van Antwerpen Noord. Voorstellen of vragen zijn welkom. Stuur maar pb 😉🙏🏻
 
Laatst bewerkt:
Ben ook op zoek naar iemand die samen een dame wil bezoeken voor een vrouwgericht mmf trio.

Liefst een dame die prive ontvangst in omgeving noord-holland of zuid-holland. Eentje die pijpt zonder en neukt met.

Ben begin 40, slank en normaal geschapen
 
Iemand interesse in een MVM trio? Wil ik al graag eens doen. Zelf ben ik 33j. Ervaring met gangbangs, maar dat is net iets te druk. Het lijkt me geil om samen een dvp te bezoeken en ze hard te neuken. We kunnen zelf een dame uitzoeken om naartoe te gaan. Elk betaald z'n eigen deel, uiteraard.
Hoe zit dat dan precies met de prijszetting? Betaald elke man dan het volledige uurtarief? Of wordt een prijs afgesproken?
 
Ben ook op zoek naar iemand die samen een dame wil bezoeken voor een vrouwgericht mmf trio.

Liefst een dame die prive ontvangst in omgeving noord-holland of zuid-holland. Eentje die pijpt zonder en neukt met.

Ben begin 40, slank en normaal geschapen
Hi, Ik heb eventueel interesse. Ben 28 en kom uit Haarlem. Normaal gebouwd en normaal geschapen.

Laat even weten of je interesse heb.
 
Ik zoek ook iemand die intresse heeft om samen naar dvp te gaan en of MMV te doen , vind echt geil om een dame zien gepakt te worde en ook ze tegelijkertijd te neuken in haar gaatjes , regio Leuven ik ben zelf 27j
 
Iemand tips voor vvm en mvm in regio noord nederland? Lijkt mij ook geil om samen met een man en dame van plezier een trio te hebben. Hoor het graag
Hi Jan,

Ik heb zelf ook interesse in trio met een andere man en dvp in Noord Holland. Ik kom zelf uit Haarlem, ben 28, 176, slank en normaal geschapen.

Laat even weten of je interesse heb. Ik heb nog geen dvp op het oog
 
Terug
Bovenaan Onderaan