Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat dit dan nog zo moeilijk is te organiseren. Meerdere dames hebben het mij wel eens voorgesteld om te organiseren, maar ik heb er niet zo'n behoefte aan om mijn betaalde tijd met een andere kerel te delen.
Alle tips zijn welkom Mag ook via pmtrio met een DVP word het sws niet.....ik zou dan "gewoon" een stelletje zoeken, hele andere dynamiek en die kijken vaak ook gewoon niet op de klok.
Alle tips zijn welkom Mag ook via pm
geloof me, ik heb vaak genoeg gezocht. maar het blijkt lastig om onderscheid te kunne maken tussen: "hebben $-tekens in hun ogen", "staan stijf van de pillen", "zo fake als een siliconentiet" en "zijn echte liefhebbers"... Dan is mijn vraag om positieve ervaringen toch niet per se een misplaatste op een forum dat gericht is om elkaar te helpen?zelf zoeken.....ik weet niet wat je wensen zijn en locatie etc en hoe jouw karakter is.
geloof me, ik heb vaak genoeg gezocht. maar het blijkt lastig om onderscheid te kunne maken tussen: "hebben $-tekens in hun ogen", "staan stijf van de pillen", "zo fake als een siliconentiet" en "zijn echte liefhebbers"... Dan is mijn vraag om positieve ervaringen toch niet per se een misplaatste op een forum dat gericht is om elkaar te helpen?
Mijn voorkeur: een Nederlands stel dat er zelf ook enorm van geniet en in het ruime gebied van Midden-Nederland. Voor de echte toppers ook prima om wat verder te rijden
Welke regio zoek je?is toch vrij moeilijk te vinden een goed mmv trio vooral NL.
Wil je een vrouwgericht trio of een bi?Ik heb best veel berichten gehad voor een MVM vrouwgericht, niet bi, maar er komt niks van. Nog een keer een teaser
Welke regio?Ik heb best veel berichten gehad voor een MVM vrouwgericht, niet bi, maar er komt niks van. Nog een keer een teaser
Goed lezen ...Wil je een vrouwgericht trio of een bi?
Welke regio?Goed lezen ...
Ja hoor bericht maaris er iemand die een trio zou willen hebben aankomende vrijdag middag? In oost Nederland.