MMV en MVM trio's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoeveel zouden jullie willen besteden een een MMV trio met koppel bijvoorbeeld?
Ik betaal bij een leuk stel vijftigers waar ik wel eens kom in de regio Rotterdam 150 voor een uurtje (maar kijken niet op de klok). Dat vind ik een mooi prijsje voor een leuk amateur stel wat niet wekelijks afspreekt en er zelf ook van geniet. Pijpen is zonder, intiem met. Ik zie veel hogere prijzen voorbij komen maar 150 voor een uur vind ik schappelijk. Ik zou tot 200 betalen en niet meer, maar dat is uiteraard heel persoonlijk.

Ik ken een heel leuke vrouw die voor heel veel open staat, goedlachs en bovenal bijzonder knap, maar met al het gezever komen we hier niet tot een trio of mini gangbang.
Ervaar die problemen ook, de klik moet er mentaal en sociaal wel zijn. Verder verschillen de erotische fantasie ook nog eens een keer. Dit alles nog los van praktische zaken als reisafstand, waar ontmoet je elkaar? , .......

Ervaar die problemen ook, de klik moet er mentaal en sociaal wel zijn. Verder verschillen de erotische fantasie ook nog eens een keer. Dit alles nog los van praktische zaken als reisafstand, waar ontmoet je elkaar? , .......
Is juist, na heel lang vond ik iemand, goede klik, maar hij snoof zo veel poppers zodat we geen DP meer konden doen. Teleurstelling want zij had er ook wel zin in. Ik zat al vol in haar kontje mijn de collega hing er alweer slap bij. Teleurstelling

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan