Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen er wel voor in!Iemand die toevallig morgen interesse heeft in een trio in Den Haag?
Lijkt me geil. Ik doe mee!zoek een mede wandelaar voor mmv trio in zuid oost Brabant . Wil wel een ouder vrouw pakken zo vanaf 45 jaar .
Who (DVP) can you recommend for self organizing mmv ?Meeste mannen dromen ervan....paar keer op hookers afgesproken maar mannen haakten altijd af....Gelukkig nu een paar dames die zelf triootjes regelen met berouwbare klanten...zijn er zelf ook dol op....
Ik ben hierin wel geïnteresseerd, waar zat je aan te denkenIemand interesse in een vrouwgerichte trio in Den Haag?
Iemand interesse in een vrouwgerichte trio in Den Haag?
Ik heb 1 keer een MMV trio gehad met een mede forumlid van Hookers destijds. Wel erg geil om samen met een wildvreemde een boertje te neuken en elkaar bezig te zien. Lastige is het vinden van een raamdame die twee mannen binnen laat.Meeste mannen dromen ervan....paar keer op hookers afgesproken maar mannen haakten altijd af....Gelukkig nu een paar dames die zelf triootjes regelen met berouwbare klanten...zijn er zelf ook dol op....
Mag dat wel van Caroline vd Plas, boertjes neuken??Ik heb 1 keer een MMV trio gehad met een mede forumlid van Hookers destijds. Wel erg geil om samen met een wildvreemde een boertje te neuken en elkaar bezig te zien. Lastige is het vinden van een raamdame die twee mannen binnen laat.
Haha, nouja zal beter zijn dan Caroline zelf.Mag dat wel van Caroline vd Plas, boertjes neuken??
Dat, of een DVP die het iets minder nauw neemt met de regelsBij sommige verhuurders mag dat misschien niet, maar bij sommigen wel.
De topstarter vraagt mmv trio dat willen sommige verhuurders niet i.v.m. veiligheid dat een raam dame er een buurvrouw bij vraagt is wat anders.In Amsterdam weet ik het niet. Maar als ik in de doubletstraat wandel in Den Haag wordt het regelmatig gevraagd of je geen zin hebt om de "buurvrouw" ook mee te nemen voor een trio.