V
Voormalig lid 3427
Guest
Wordt dat veel gebruikt Vlas? Zit er ook aan te denken maar niemand, behalve jij, gebruikt dat.Ik heb telegram. Dat heeft mijn voorkeur
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWordt dat veel gebruikt Vlas? Zit er ook aan te denken maar niemand, behalve jij, gebruikt dat.Ik heb telegram. Dat heeft mijn voorkeur
Hey, staat dit idee nog?Ik zou ook graag een keer vrouwgericht MMV willen doen. Bi ben ik niet. Ik heb wel ervaring met gangbang maar dat vind ik best wel een drukke bedoeling. Ik ben sowieso wel een beetje een voyeur en vind geil om andere mensen te zien neuken. Maar het is ook het overweldigende voor zo'n dame wat ik zo geil vind? Uiteraard met respect en geen freaky gedoe. Ik zoek dan ook een maatje die beschaafd is, welbespraakt idd en daardoor wat meer van middelbare leeftijd. Geen yolo gedoe alsjeblieft. En je moet wat te besteden hebben want ik heb een dure smaak. Wellicht is samen naar een saunaclub in duitsland een optie. En beginnen met MMVV misschien?
Ben ik ook wel benieuwd naarHey, staat dit idee nog?
Sorry man, ik lees 'm te laat.Ik heb wel zin om vandaag op avontuur te gaan, iemand zin om mee te gaan en/of een tip voor een dame?
Wat in het vat zit... ;-)Ook te laat. Was ook aan de wandel.
Volgens mij mag dat toch niet...met 3 pers in een kamertje?Hey, staat dit idee nog?
Het is natuurlijk wel iets anders of jij bij een stel aanhaakt, dat elkaar al kent en vaker sex met elkaar heeft.... of dat je met 2 mannen naar een vrouw gaat waar jullie allebei evenveel/weinig mee hebben.Puur voor mijn info, waarom op zoek naar een maatje? Aangezien er op kinky ook stellen adverteren.
Ben van plan om vlak na de kerst met een stel af te spreken namelijk.
Goed punt, thx!Het is natuurlijk wel iets anders of jij bij een stel aanhaakt, dat elkaar al kent en vaker sex met elkaar heeft.... of dat je met 2 mannen naar een vrouw gaat waar jullie allebei evenveel/weinig mee hebben.
Jawel, maar dan is er weer het risico dat je er met verschillende verwachtingen naartoe gaat of geen klik hebt.Het is natuurlijk wel iets anders of jij bij een stel aanhaakt, dat elkaar al kent en vaker sex met elkaar heeft.... of dat je met 2 mannen naar een vrouw gaat waar jullie allebei evenveel/weinig mee hebben.
Ja, het leven is ingewikkeld.Jawel, maar dan is er weer het risico dat je er met verschillende verwachtingen naartoe gaat of geen klik hebt.
Idee welke dame?Iemand in belgisch of Nederlands limburg intresse om samen met een soft bi man samen een dvp te gaan verwennen en een leuke mmv trio te doen ?