Honey Splash
Vaste klant
Ok ik hou het in de gaten als er een nieuws te leren valt
Een must visie dame lijkt me
Een must visie dame lijkt me
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenRegio Ambiorixsquare.Waar ongeveer ergens in Etterbeek ontvangt ze?
Als je de allereerste review hier aan het begin goed leest, kan je je denk ik wel al een beeld vormen. En inderdaad, zoals hierboven gezegd: gewoon vragen via WhatsApp aan haar zelf zal je ook al ver brengenWeet ieland wxat ze wel/niet doet voor de basisprijs van 150?
Zoeken op quarter-rouge.be
Klopt ja. Ik denk dat ze misschien alleen vaste klanten 150€. Doet.Ondertussen is het standaard tarief 200€ geworden.
Vrij normaal vind ik persoonlijk. Ze komt niet met een lijst extras af.. de stoten die ik bij haar heb meegemaakt zou met een dame met extras veel duurder uitkomen, ALS ze al kunnen aanbieden wat zij sowieso zal geven.Ondertussen is het standaard tarief 200€ geworden.
Weet iemand of ze nog in Belgie ( brussel ) is of nog op vakantie ? grjtsVrij normaal vind ik persoonlijk. Ze komt niet met een lijst extras af.. de stoten die ik bij haar heb meegemaakt zou met een dame met extras veel duurder uitkomen, ALS ze al kunnen aanbieden wat zij sowieso zal geven.
Ik hoop het...Ze is er idd tussenuit owv persoonlijke zaken. Ze zou mij berichtje sturen wanneer ze terug is. Denk wel dat ze terugkomt.
Neen, WIJ hopen hetIk hoop het...
No, she has been gone since May (for personal reasons) and I'm not sure if she'll ever be backDid anyone recently meet Tatiana? Could't find her ads
Too bad. I don't even have idea about her looksNo, she has been gone since May (for personal reasons) and I'm not sure if she'll ever be back
Mag ik haar nr aub?
Ze is al bijna een jaar niet meer actief (in België??), dus vrees dat we haar mogen vergeten.Mag ik haar nr aub?
Kun je iemand anders aanraden ,Ze is al bijna een jaar niet meer actief (in België??), dus vrees dat we haar mogen vergeten.